Mamma for 1. Gang?

Stresser litt over lite synlig stigning den siste perioden. Overreagerer kanskje, men litt uggent er det jo:(
 

Vedlegg

  • 4A453546-B3F5-4FE4-87D1-3EA17B7D5F45.jpeg
    4A453546-B3F5-4FE4-87D1-3EA17B7D5F45.jpeg
    862 KB · Visninger: 101
Stresser litt over lite synlig stigning den siste perioden. Overreagerer kanskje, men litt uggent er det jo:(

Jeg ser stigningen din fint jeg. Prøv å stress ned. :)

Stigningen ser du i grunn best om du ser på testene fra annenhver dag. Husk at HCG dobler seg på mellom 48-72 timer og at man har veldig forskjellig HCG produksjon, noen rask, noen litt saktere.
 
Stresser litt over lite synlig stigning den siste perioden. Overreagerer kanskje, men litt uggent er det jo:(
Veldig enig i det som skrives over her altså!!
Dessuten så må man også ta høyde for hvor konsentrert urinen er - når jeg testet meg nedover etter MA så hadde jeg en test som ble supersterk en god stund etter at det hadde begynt å gå nedover, fordi urinen av en eller grunn var mer konsentrert, men jeg var jo da altså ikke noe «mer» gravid.. :happy:
Og jeg måler evt stigning på samme viset selv - men det er jo egentlig ikke det testene er laget for, og det blir mange feilkilder! :rolleyes:
 
Veldig enig i det som skrives over her altså!!
Dessuten så må man også ta høyde for hvor konsentrert urinen er - når jeg testet meg nedover etter MA så hadde jeg en test som ble supersterk en god stund etter at det hadde begynt å gå nedover, fordi urinen av en eller grunn var mer konsentrert, men jeg var jo da altså ikke noe «mer» gravid.. :happy:
Og jeg måler evt stigning på samme viset selv - men det er jo egentlig ikke det testene er laget for, og det blir mange feilkilder! :rolleyes:
Dere har helt rett! Man blir bare så desperat når en vet at det har gått galt tidligere. Uansett hvor mye keg tester, eller hva de viser vil jo utfallet bli det samme. En må jo bare håpe at en får lov å bære frem barnet til slutt
 
Vært hos legen i dag. Tatt blodprøver inkl HCG og henvisning til TUL er sendt:) nå er det bare å vente på dato og håpe at frøet velger og bli sittende hvor det sitter. Puster litt lettet ut av hvor forståelsesfull og flott fastlegen var:) spennende tider i vente
 
Da har jeg fått dato for tidlig ultralyd, på torsdag! 2 dager til. Jeg blir kvalm av spenning ! Håper sånn at dette blir den første positive UL jeg har vært på!

Sikkert vært på 10 UL og alle gangene har det vært sykdom og dritt å se på skjermen.

Tenk om jeg denne gangen får oppleve noe fantastisk!
 
Da har jeg fått dato for tidlig ultralyd, på torsdag! 2 dager til. Jeg blir kvalm av spenning ! Håper sånn at dette blir den første positive UL jeg har vært på!

Sikkert vært på 10 UL og alle gangene har det vært sykdom og dritt å se på skjermen.

Tenk om jeg denne gangen får oppleve noe fantastisk!
Ønsker deg en fantastisk ultralyd med bankende hjerte og en aktiv liten krabat!! :Heartred jeg har trua!!
 
Da har jeg fått dato for tidlig ultralyd, på torsdag! 2 dager til. Jeg blir kvalm av spenning ! Håper sånn at dette blir den første positive UL jeg har vært på!

Sikkert vært på 10 UL og alle gangene har det vært sykdom og dritt å se på skjermen.

Tenk om jeg denne gangen får oppleve noe fantastisk!

Håper så inderlig for deg at denne ultralyden bare viser babyspire og lykke. Etter alt du har vært igjennom så fortjener du det ❤️
Hvor lang vil du være kommet når du skal på TUL?
 
Håper så inderlig for deg at denne ultralyden bare viser babyspire og lykke. Etter alt du har vært igjennom så fortjener du det ❤️
Hvor lang vil du være kommet når du skal på TUL?
Takk ❤️ Da er jeg 6 uker, så er jo veldig tidlig. Men er jo i teorien mulig å se hjerteslag ?! Men har blitt enig med meg selv at dersom det i allefall viser fosteranlegg skal jeg tenke positivt:) åhhh, er så ufattelig nervøs/spent !!!
 
Takk ❤️ Da er jeg 6 uker, så er jo veldig tidlig. Men er jo i teorien mulig å se hjerteslag ?! Men har blitt enig med meg selv at dersom det i allefall viser fosteranlegg skal jeg tenke positivt:) åhhh, er så ufattelig nervøs/spent !!!

Å, så spennende. Det skal i teorien være mulig å se hjerteslag da ja. Håper du får se både foster anlegg og små nydelige hjerteslag ❤️❤️
 
Back
Topp