Mamma for 1. Gang?

Hva i alle dager. Eggløsningssmerter på CD 6 og CD7!? Hva skjer!
Denne måneden skjønner jeg ikke noe av. Utrolig merkelige smerter så tidlig i syklus. Har alltid 28-29 dagers sykluSer, så nå skjønner jeg ingenting her.
Det var tidlig :rolleyes: Kanskje kroppen bare jobber litt ekstra for å forberede? :happy:
 
Er så lykkelig om dagen.
Mannen er mer fantastisk enn noen gang, om det er mulig i utgangspunktet. Sjelden har jeg følt meg så spesiell i en annen persons øyne. Baby eller ikke, her blomstrer forelskelse og kjærlighet hver dag, ikke er gram mindre enn når vi møttes i 2010:)
Ha en fin dag alle dere prøvere, nyt hverandre!
 
PP 5, EL i dag eller i morgen i følge flo. Masse EL smerter i går. Starta 6 dager før med aksjer og gir oss ikke enda. Denne måneden skal det i allefall ikke stå på antall kos:)
 
6 DPO

Ventetiden er grufull. Snus stopp og alkoholpausene kjenner jeg tærer ekstra når de pessimistiske tankene presser på.
Litt vemodig at det nå har passert 1 år som prøvere. Store oppturer og dype daler.
Har alltid sett på meg selv som evig optimist, men i dag ser jeg ikke lyset slik jeg gjorde.
Det har blitt så viktig å få barn at alt annet blir overskygget.
Føler meg teit og uviten over at jeg ikke ordentlig klarer glede meg over det flotte jeg har i livet. Jeg er jo egentlig heldig med livet jeg har fått og bygget meg.
 
6 DPO

Ventetiden er grufull. Snus stopp og alkoholpausene kjenner jeg tærer ekstra når de pessimistiske tankene presser på.
Litt vemodig at det nå har passert 1 år som prøvere. Store oppturer og dype daler.
Har alltid sett på meg selv som evig optimist, men i dag ser jeg ikke lyset slik jeg gjorde.
Det har blitt så viktig å få barn at alt annet blir overskygget.
Føler meg teit og uviten over at jeg ikke ordentlig klarer glede meg over det flotte jeg har i livet. Jeg er jo egentlig heldig med livet jeg har fått og bygget meg.
Sender deg en god klem :Heartred
Prøving er ikke bare sex og kos og glede, det er sorger og prøvelser, som man kanskje ikke så for seg idet man startet..
og noen ganger er det faktisk sånn at man har mye flott i livet, men man føler mer på det som mangler, det trur jeg alle kan kjenne seg igjen i - jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette - men prøver vel kanskje å si at du ikke må være så streng med deg selv :Heartred
 
Sender deg en god klem :Heartred
Prøving er ikke bare sex og kos og glede, det er sorger og prøvelser, som man kanskje ikke så for seg idet man startet..
og noen ganger er det faktisk sånn at man har mye flott i livet, men man føler mer på det som mangler, det trur jeg alle kan kjenne seg igjen i - jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette - men prøver vel kanskje å si at du ikke må være så streng med deg selv :Heartred
Du har nok rett i det. Tror få vet hvordan det er å stå i selve prosessen, mye følelser, forventninger og en sårbar periode. Takk for dine ord:) kjenner det var riktig å få ned disse tankene et sted under det siste året. Takk for forståelse og gode ord:) flotte damer her på babyverden
 
Jeg kjenner murringer og rar følelse i brystene (stikker litt, markerte blodårer og så er nipplene blitt litt røde, unnskyld detaljer) men tør ikke håpe for mye, veldig redd for å bli skuffet
Veldig lovende symptomer! Jeg merka først på brystene før jeg tok positiv test!:)
 
6-8 DPO litt usikker på hvilke av disse dagene eggløsning ble negativ da jeg gikk tom for tester.
Men kjørte i gang to tester i morges. De er blenda. Regner med at jeg tar en morgen og kveld fremover. Har ingen selvkontroll og har bestemt meg for at testingen holder meg «i gang». Fortsatt mega tidlig.
Fortsatt meget merkelige bryst og murring/stikking
 

Vedlegg

  • 7C2025A6-27F2-4F0D-8E3E-6AEED8388AB9.jpeg
    7C2025A6-27F2-4F0D-8E3E-6AEED8388AB9.jpeg
    150,1 KB · Visninger: 73
6-8 DPO litt usikker på hvilke av disse dagene eggløsning ble negativ da jeg gikk tom for tester.
Men kjørte i gang to tester i morges. De er blenda. Regner med at jeg tar en morgen og kveld fremover. Har ingen selvkontroll og har bestemt meg for at testingen holder meg «i gang». Fortsatt mega tidlig.
Fortsatt meget merkelige bryst og murring/stikking
ELSKER selvinnsikten!! :Heartpink
Spennende å se i dagene fremover! En måned skal den jo sitte, hvorfor ikke denne?! :joyful:
 
Back
Topp