Mamma for 1. Gang?

Er i ferd med å bli testoman og holder på å bli gal av disse skyggene som jeg ikke kan se at endrer seg noe særlig! Kan jeg betrakte disse som negative, kjemisk, for tidlig? Blir helt gal av å ikke vite hva som skjer!

Skulle bare ønske at dem i allefall synlig ble sterkere.
Fortsatt 4-5 dager til Ikm så vil ikke gi opp helt enda!
Jeg ser noe på dem, men det er sikkert for tidlig[emoji173] blir spennende dagene framover nå[emoji3][emoji177]
 
Jeg ser noe på dem, men det er sikkert for tidlig[emoji173] blir spennende dagene framover nå[emoji3][emoji177]
❤️❤️❤️
Akkurat tom for tester (ikke så rart, vært regne testbonanza her ), håper nye kommer i posten i morgen.
Blir det ikke mer strek i helga skal jeg ta meg en heftig snus og en øl etter nattevakt på mandag
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Akkurat tom for tester (ikke så rart, vært regne testbonanza her ), håper nye kommer i posten i morgen.
Blir det ikke mer strek i helga skal jeg ta meg en heftig snus og en øl etter nattevakt på mandag
Hehe høres akkurat likt ut som meg[emoji23][emoji23] hørtes veldig deilig ut med ei øl og snus[emoji7][emoji7][emoji7]
 
Haha:)
I allefall gøy at du har så deilige tester denne måneden, jeg har troen på et lite under der☺️

håper du får sterkere streker, da rekker du vel akkurat å komme i samme terminforum som meg?:D det hadde vært gøy
 
håper du får sterkere streker, da rekker du vel akkurat å komme i samme terminforum som meg?:D det hadde vært gøy
Ja det tror jeg:) hadde vært så bra!
Er så merkelig, for jeg hadde sånn følelse på at det hadde klaffet. Men svake tester vrir og vender voldsomt på de følelsene. For en Berg og dalbane!
 
Ja det tror jeg:) hadde vært så bra!
Er så merkelig, for jeg hadde sånn følelse på at det hadde klaffet. Men svake tester vrir og vender voldsomt på de følelsene. For en Berg og dalbane!

hvor mang dpo er du? ja det er virkelig en berg og dalbane!
 
Testoman som jeg er måtte jeg bare kjøpe på apoteket da de andre ikke var kommet i posten. Håpet er ute.
Skuffelsen kan ikke beskrives
 

Vedlegg

  • C307263C-8091-4676-B0CB-2C74DBDE500C.jpeg
    C307263C-8091-4676-B0CB-2C74DBDE500C.jpeg
    722,3 KB · Visninger: 112
Testoman som jeg er måtte jeg bare kjøpe på apoteket da de andre ikke var kommet i posten. Håpet er ute.
Skuffelsen kan ikke beskrives

rfsu er kjente for å være lite følsomme :/
 
Ikke gi opp helt enda! Har du prate med lege/gynekolog om hjelp? Det er vel fortsatt litt tidlig? Husk at det skal mye til for å klaffe! Skjønner allikevel at du tenker det. Det er nok heller meningen at vi skal klare det neste gang. Så havner vi i samme termingruppe! :cool:
 
Jeg har blitt fulgt opp helt siden første graviditet som var blæremola. De mener alt ser bra ut. Må nok bare smøre meg med tålmodighet. Som du sier, mye som skal klaffe.
 
Hva i alle dager. Eggløsningssmerter på CD 6 og CD7!? Hva skjer!
Denne måneden skjønner jeg ikke noe av. Utrolig merkelige smerter så tidlig i syklus. Har alltid 28-29 dagers sykluSer, så nå skjønner jeg ingenting her.
 
Back
Topp