Mamma for 1. Gang?

Hadde ca 2 cm når jeg kom inn. Slapp derfor ballong og kunne starte direkte på modningspiller oralt:) da var jeg i gang! Håper dette ikke drøyer over så alt for lang tid:)
 
Hadde ca 2 cm når jeg kom inn. Slapp derfor ballong og kunne starte direkte på modningspiller oralt:) da var jeg i gang! Håper dette ikke drøyer over så alt for lang tid:)
Så flott! Håper du får en kjempefin fødselsopplevelse ❤️
 
Hei! Så at det var blitt mai og kom til å tenke på deg. Håper du har hatt en flott fødselopplevelse og koser deg meg gullet ditt nå :love7
 
Håper alt går fint med dere :Heartred
 
Fikk aldri varsler på kommentarene deres og tenkte derfor ikke mye på å oppdatere her.

Kort fortalt ble fødsel en kort seanse. Styrtfødsel på 1 time og 17 min fra 4 cm. Pulsen var dårlig på slutten og jordmødrene sa «hun er første gangs, hun klarer aldri presse babyen ut i tide» dramatisk. Jeg så pulsen til baby og urkraften fikk meg til å ofre egen kropp mot en perfekt liten skapning. En del rifter og 3 timer med sying etterpå, lite behagelig, men nødvendig. (Sliter fortsatt med at utvendige rifter åpner seg og må sutureres på ny.) Baby var frisk og vi ble sendt til barsel.

Lite visste vi at dette bare var barnemat i forhold til hva som skulle skje 3 dager senere

Baby ble dårlig. Lavt blodsukker (1,0), gulsot, flere hjerneblødninger og utallige dager på intensiven. Mye talte for at gutten ikke skulle få mer enn et par måneder i dette livet.

Heldigvis er helvette over

Gutten er en normal baby, reagerer som andre og har mot alle odds klart seg uten de største men.

Så takknemmelig, men likevel tankefull etter en tøff prøveperiode, graviditet, fødsel og barseltid! Måtte tiden fremover by på færre bisarre anstendigheter
 
Før det første, gratulerer med den lille gutten deres❤️
Har tenkt mye på deg og lurt på hvordan det har gått, så veldig glad for å se en oppdatering et nå.

Utrolig leit å høre at starten på livet for lille gutten deres har blitt så tøff og at fødselen ble noe dramatisk. Etter alt dere har vært igjennom på veien hit, så hadde jeg så håpet at dere skulle få en god og rolig barseltid :Heartbigred

Med alt lille gutt har vært igjennom, så er det godt å høre at han virker å utvikle seg normalt uten større mén :Heartbigred:Heartbigred
 
Oi for en tøff start på det nye livet, både for han og dere! Men godt å høre at det går fint med den lille gutten nå. Håper du også kommer deg snart, er jammen meg ikke barebare hva kroppen skal gjennom!! Gratulerer så mye med gutten :Heartred
 
For en tøff start på det nye familielivet! Så utrolig godt å høre at han utvikler seg normalt og at det nå ser bra ut :Heartred
Håper tiden fremover blir rolig og flott! :Heartred
Stor klem!! :Heartred
 
Tenker på deg og håper at ting fortsatt går bra med dere, etter alt dere har vært igjennom ❤️
 
Endelig følte jeg for å skrive noe her. For selvom det ble visse traumer den første tiden, sitter jeg her nå og elsker livet. Gutten vår smiler fra morgen til kveld, utvikler seg normalt, spiser normalt og er i mine øyne perfekt. Jeg nyter dagene hjemme med lille og elsker mamma livet :)

For en reise dette har vært og kommer til å bli! Jeg gleder meg til fortsettelsen
 
Back
Topp