Mamma for 1. Gang?

Lykke til i dag ❤️
Dette må bare gå bra, finnes ikke noe annet alternativ nå! ❤️
 
Inni der fantes det i allefall fosteranlegg, hun mente det var akkurat for tidlig til å se hjerteslag. Derfor fått ny henvisning til spesialist om 1-2 uker. Hadde håpet på hjerteslag, men fornøyd at det i allefall var noe der inne som minnet om foster.

Tatt HCG så er ganske spent på hva den viser

Alt i alt, beste ul jeg har vært på til nå hvertfall
 
Inni der fantes det i allefall fosteranlegg, hun mente det var akkurat for tidlig til å se hjerteslag. Derfor fått ny henvisning til spesialist om 1-2 uker. Hadde håpet på hjerteslag, men fornøyd at det i allefall var noe der inne som minnet om foster.

Tatt HCG så er ganske spent på hva den viser

Alt i alt, beste ul jeg har vært på til nå hvertfall
Synes det hørtes veldig bra ut jeg!! :joyful:
Skjønner at du gjerne ville se hjerteslag, men det er jo veldig tidlig! Da blir det hjerteslag på ul om 1-2 uker :Heartred
 
Inni der fantes det i allefall fosteranlegg, hun mente det var akkurat for tidlig til å se hjerteslag. Derfor fått ny henvisning til spesialist om 1-2 uker. Hadde håpet på hjerteslag, men fornøyd at det i allefall var noe der inne som minnet om foster.

Tatt HCG så er ganske spent på hva den viser

Alt i alt, beste ul jeg har vært på til nå hvertfall

HCG 6800, legen mente dette var en fin økning og at alt tyder på en normal graviditet:)

Godt å høre at alt ser bra ut og ser ut til å være i rute. Slik skal det holde seg ❤️
 
6 + 2
Kvalmen har ankommet
Fortsatt fryktelig mye «mensmurringer» som skremmer livet av meg. De varer i 1-2 min og så slipper dem. Håper det er voksesmerter og ikke noe annet tull. Mandag 8/10 er neste TUL og jeg er usikker på om jeg klarer vente så lenge, men det må jeg jo bare. UTÅLMODOG!
Håper bare de neste ukene går gradig uten overraskelser (les: tanta).
 
7 + 1
UL om 1 uke!
Formen er ikke best;
Trøtt og KVALM, har også masse mens murringer som er vonde og jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg tror det er voksesmerter eller et forsøk på utstøtning. Godt at jeg får vite om det er noe levende inni der om ikke så lenge. Man blir litt skadet av nedturene og tenker «dette kommer ikke til å gå denne gangen heller, ikke for meg». Men husker jeg tenkte slik når jeg giftet meg også, skjer dette virkelig med meg?!
Føler meg utrolig heldig, men tør ikke slippe positive tanker frem helt enda.
Men som jeg håper, håper at et lite mirakel vokser inne i meg :)
 
7 + 1
UL om 1 uke!
Formen er ikke best;
Trøtt og KVALM, har også masse mens murringer som er vonde og jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg tror det er voksesmerter eller et forsøk på utstøtning. Godt at jeg får vite om det er noe levende inni der om ikke så lenge. Man blir litt skadet av nedturene og tenker «dette kommer ikke til å gå denne gangen heller, ikke for meg». Men husker jeg tenkte slik når jeg giftet meg også, skjer dette virkelig med meg?!
Føler meg utrolig heldig, men tør ikke slippe positive tanker frem helt enda.
Men som jeg håper, håper at et lite mirakel vokser inne i meg :)
Håper med deg!! :joyful::Heartred
 
7 + 1
UL om 1 uke!
Formen er ikke best;
Trøtt og KVALM, har også masse mens murringer som er vonde og jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg tror det er voksesmerter eller et forsøk på utstøtning. Godt at jeg får vite om det er noe levende inni der om ikke så lenge. Man blir litt skadet av nedturene og tenker «dette kommer ikke til å gå denne gangen heller, ikke for meg». Men husker jeg tenkte slik når jeg giftet meg også, skjer dette virkelig med meg?!
Føler meg utrolig heldig, men tør ikke slippe positive tanker frem helt enda.
Men som jeg håper, håper at et lite mirakel vokser inne i meg :)

Tror og håper du får gode nyheter denne gangen også ❤️
 
8 uker rett rundt hjørnet og UL på mandags morgen!

Nå begynner tiden å gå litt fortere.
Kvalmen er helt krise og er 100 % sykemeldt en liten periode. Mensmurringene har jeg ikke serr noe til siste uken. Blir helt utslitt av ingen ting, sover når jeg kan. Våkner hyppig av kvalmen og brekninger.
Håper alt er gode tegn på at spiren trives godt inni der:)
 
8 uker rett rundt hjørnet og UL på mandags morgen!

Nå begynner tiden å gå litt fortere.
Kvalmen er helt krise og er 100 % sykemeldt en liten periode. Mensmurringene har jeg ikke serr noe til siste uken. Blir helt utslitt av ingen ting, sover når jeg kan. Våkner hyppig av kvalmen og brekninger.
Håper alt er gode tegn på at spiren trives godt inni der:)
Så spennende med ny ul i morgen!! :Heartred
Ikke gøy med kvalme! Får satse på at den gir seg etter 1. trimester :joyful:
 
Spiren
 

Vedlegg

  • 87C383E6-1615-40D4-A782-9815A09545A8.jpeg
    87C383E6-1615-40D4-A782-9815A09545A8.jpeg
    680,2 KB · Visninger: 95
Back
Topp