Mamma for 1. Gang?

10 uker og går nå inn i min 11 svangerskapsuke.
De gyldne 12 begynner nå å se overkommelig ut.
Jeg er så takknemmelig!
Vi har smått begynt å leke med tanken om hvordan det kommende året blir. Jeg blir helt rørt av å tenke på det.
Neste milepæl er likevel UL 12 +2, er alt bra da skal jeg slippe gleden løs. Om så det går galt etter det får jeg heller bare ta det som det kommer. Jeg skal ikke bruke 9 mnd på å bekymre meg over noe som egentlig er så fantastisk. Med andre ord skal jeg etter UL glede meg over underet det er å Gro et menneske !

Kos deg inni der kjære spire, jeg lover å ta godt vare på deg :dummy1::dummy::Heartbigred
 
10 uker og går nå inn i min 11 svangerskapsuke.
De gyldne 12 begynner nå å se overkommelig ut.
Jeg er så takknemmelig!
Vi har smått begynt å leke med tanken om hvordan det kommende året blir. Jeg blir helt rørt av å tenke på det.
Neste milepæl er likevel UL 12 +2, er alt bra da skal jeg slippe gleden løs. Om så det går galt etter det får jeg heller bare ta det som det kommer. Jeg skal ikke bruke 9 mnd på å bekymre meg over noe som egentlig er så fantastisk. Med andre ord skal jeg etter UL glede meg over underet det er å Gro et menneske !

Kos deg inni der kjære spire, jeg lover å ta godt vare på deg :dummy1::dummy::Heartbigred


Gratulerer med 10 fullgåtte uker ❤️
Må tiden gå fort til 12 fullgåtte og TUL ❤️
 
Takk kjære deg! Hvordan går det med deg? :Heartbigred

Det går opp og ned:)
Var litt tøft å få annonsert graviditeten til både venninna mi og søstra mi med under 2 ukers mellomrom, spesielt når jeg vet at det bare skulle vært knappe 2månder i mellom terminene våre. Så krysser fingrene hardt for at det blir spire denne pp :smiley-angelic001
 
Det går opp og ned:)
Var litt tøft å få annonsert graviditeten til både venninna mi og søstra mi med under 2 ukers mellomrom, spesielt når jeg vet at det bare skulle vært knappe 2månder i mellom terminene våre. Så krysser fingrene hardt for at det blir spire denne pp :smiley-angelic001
Det høres vondt ut ja:/ selvom en er glad på andres vegne kommer en liksom ikke unna ens egen sorg og frustrasjon oppi det heller. Jeg har ståltro på at du lykkes veldig snart!
 
Tenk, 11 uker allerede, gratulerer ❤️ og lykke til på TUL neste uke :)
 
12 + 2 !
UL var helt perfekt med en liten som sprellet rundt der inni, nakkefold og neseben så bra ut! Lille krysset bena så gynekologen ønsket ikke å gjette kjønn, så det får bli hemmelig en stund til:)
Satt frem til 12 + 4

Helt ufattelig lettet og glad

Tenk at det er vår tur til å bli foreldre for første gang !
 
Gratulerer med å ha passer den magiske grensen og gode nyheter på UL i dag ❤️
 
12 + 2 !
UL var helt perfekt med en liten som sprellet rundt der inni, nakkefold og neseben så bra ut! Lille krysset bena så gynekologen ønsket ikke å gjette kjønn, så det får bli hemmelig en stund til:)
Satt frem til 12 + 4

Helt ufattelig lettet og glad

Tenk at det er vår tur til å bli foreldre for første gang !
Gratulerer :love7 Nå blir’e baaabyyyy :wav
 
Back
Topp