Hodet er fult av vatt og bare trøtt, øynene siger sammen, gjesper hele tiden.
Kroppen er også sliten, men klarer ikke å sitte stille, har også for mye overskudd
Overarbeida då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hodet er fult av vatt og bare trøtt, øynene siger sammen, gjesper hele tiden.
Kroppen er også sliten, men klarer ikke å sitte stille, har også for mye overskudd
Det skal du ikke se bort i fraOverarbeida då?
Det skal du ikke se bort i fra
Skal bli deilig med noen dager fri nå.
Kanskje jeg bare skal glemme de papirene jeg tok med meg hjem fra kontoret![]()
Ikke med jobbpapirer.Lag papirfly til ungene![]()
Ikke med jobbpapirer.
Har et møte med en advokat til uken jeg ikke er helt enig med, og jeg trenger å forberede meg.
Nei du må nok ta vare på dei Altså, jeg har dem digitalt også, men lettere å notere på papirene for hånd, og kanskje litt dumt om ungene flyr rundt i gaten med papirer som inneholder ting som for øyeblikket er unntatt offentligheten etter offentlighetslovaUngene dine hadde nok vert enigNei du må nok ta vare på dei
![]()
Untatt fra offentligheten bør ikke fly som papirfly annet enn inne i et hus hvor en har kontroll på at alle papirene blir funnet igjen....Altså, jeg har dem digitalt også, men lettere å notere på papirene for hånd, og kanskje litt dumt om ungene flyr rundt i gaten med papirer som inneholder ting som for øyeblikket er unntatt offentligheten etter offentlighetslova![]()
Da er vi slitne på forskjellig måte hvertfallHodet er fult av vatt og bare trøtt, øynene siger sammen, gjesper hele tiden.
Tror ikke disse papirene her skal bli papirfly i utgangspunktetUntatt fra offentligheten bør ikke fly som papirfly annet enn inne i et hus hvor en har kontroll på at alle papirene blir funnet igjen....
Når jeg er sliten så pleier jeg å være sliten, er bare rar idag...Da er vi slitne på forskjellig måte hvertfall
Like greit det jaTror ikke disse papirene her skal bli papirfly i utgangspunktet![]()
I dag er jeg sliten på den vanlige måten. Og enda er ikke stuegulvet vasket, det er nemlig fortsatt for mye greier på det.Når jeg er sliten så pleier jeg å være sliten, er bare rar idag...
Lov det ogsåNår jeg er sliten så pleier jeg å være sliten, er bare rar idag...
God morgenGod morgen
Hva står på planen hos deg?God morgen
God morgen saraGod morgen