Hodet er fult av vatt og bare trøtt, øynene siger sammen, gjesper hele tiden.
Kroppen er også sliten, men klarer ikke å sitte stille, har også for mye overskudd
Overarbeida då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hodet er fult av vatt og bare trøtt, øynene siger sammen, gjesper hele tiden.
Kroppen er også sliten, men klarer ikke å sitte stille, har også for mye overskudd
Det skal du ikke se bort i fraOverarbeida då?
Det skal du ikke se bort i fra
Skal bli deilig med noen dager fri nå.
Kanskje jeg bare skal glemme de papirene jeg tok med meg hjem fra kontoret
Ikke med jobbpapirer.Lag papirfly til ungene
Ikke med jobbpapirer.
Har et møte med en advokat til uken jeg ikke er helt enig med, og jeg trenger å forberede meg.
Altså, jeg har dem digitalt også, men lettere å notere på papirene for hånd, og kanskje litt dumt om ungene flyr rundt i gaten med papirer som inneholder ting som for øyeblikket er unntatt offentligheten etter offentlighetslovaUngene dine hadde nok vert enig Nei du må nok ta vare på dei
Untatt fra offentligheten bør ikke fly som papirfly annet enn inne i et hus hvor en har kontroll på at alle papirene blir funnet igjen....Altså, jeg har dem digitalt også, men lettere å notere på papirene for hånd, og kanskje litt dumt om ungene flyr rundt i gaten med papirer som inneholder ting som for øyeblikket er unntatt offentligheten etter offentlighetslova
Da er vi slitne på forskjellig måte hvertfallHodet er fult av vatt og bare trøtt, øynene siger sammen, gjesper hele tiden.
Tror ikke disse papirene her skal bli papirfly i utgangspunktetUntatt fra offentligheten bør ikke fly som papirfly annet enn inne i et hus hvor en har kontroll på at alle papirene blir funnet igjen....
Når jeg er sliten så pleier jeg å være sliten, er bare rar idag...Da er vi slitne på forskjellig måte hvertfall
Like greit det jaTror ikke disse papirene her skal bli papirfly i utgangspunktet
I dag er jeg sliten på den vanlige måten. Og enda er ikke stuegulvet vasket, det er nemlig fortsatt for mye greier på det.Når jeg er sliten så pleier jeg å være sliten, er bare rar idag...
Lov det ogsåNår jeg er sliten så pleier jeg å være sliten, er bare rar idag...
God morgenGod morgen
Hva står på planen hos deg?God morgen
God morgen saraGod morgen