Maitråden

Overarbeida då?
Det skal du ikke se bort i fra :P
Skal bli deilig med noen dager fri nå.
Kanskje jeg bare skal glemme de papirene jeg tok med meg hjem fra kontoret :P

Altså, jeg har dem digitalt også, men lettere å notere på papirene for hånd, og kanskje litt dumt om ungene flyr rundt i gaten med papirer som inneholder ting som for øyeblikket er unntatt offentligheten etter offentlighetslova :p
Untatt fra offentligheten bør ikke fly som papirfly annet enn inne i et hus hvor en har kontroll på at alle papirene blir funnet igjen....

Når jeg er sliten så pleier jeg å være sliten, er bare rar idag...
I dag er jeg sliten på den vanlige måten. Og enda er ikke stuegulvet vasket, det er nemlig fortsatt for mye greier på det.

Jeg sto opp litt før seks, var på jobb før åtte, men dro før tre, (jeg jobber 90% og har uansett over 40 timer til pluss. Vi får egentlig ikke ha mer enn 30, så å gå 20 min før full tid var helt innafor)

Vel hjemme hadde eldste besøk av en kompis. Han er i alle fall mer sosial, hvilket jeg nyyyyyyter. En i klassen til og med!

Men derved fikk jeg ikke ham til å hjelpe å rydde, og så ble det middag og så skulle han på spilling også var han sur og tverr etterpå og hjalp lite. Jeg og jentrne styrte mens han var på spilling da men minstemor måtte jeg bare sende vekk for å leke for hun rotet til for oss.

Så unger i seng og så rydde. Men jeg kommer ikke i mål og er kaputt

Back
Topp