Maitråden

Så bra hun får hjelp:)

Hadde far hørt på meg for 1 år siden, hadde hun fått hjelp alt. Eg og min familie ser ei jente som sliter. Far er helt i mot kognitiv tenkning og psykologi, så han blånekta bup og fikk helsesøster med på sitt lag, det var unøvedig sa hun. Skulen fikk ny helsesjukepleier og etter flere samtaler med barnet mitt, sendte hun henne videre til psykolog. Der var hun i dag. No skal hun vurdere bup.

Hadde far hørt på meg for 1 år siden, hadde hun fått hjelp alt. Eg og min familie ser ei jente som sliter. Far er helt i mot kognitiv tenkning og psykologi, så han blånekta bup og fikk helsesøster med på sitt lag, det var unøvedig sa hun. Skulen fikk ny helsesjukepleier og etter flere samtaler med barnet mitt, sendte hun henne videre til psykolog. Der var hun i dag. No skal hun vurdere bup.
Uff:( trist når far ikke ser sitt eget barns beste..
Men det viktigste er jo at hun nå blir tatt vare på og vurdert:)
Min eldste har ADHD:)

Håper det hjelper hos deg nå:) at dere har kommet et stykke på vei!
Et stykke. Men ikke i mål. Nå skal ungene i seng også blir det et raid til, til mannen sender meg i seng...

Uff:( trist når far ikke ser sitt eget barns beste..
Men det viktigste er jo at hun nå blir tatt vare på og vurdert:)
Min eldste har ADHD:)

Kusina hennes har det også. Det er viktigere for han og ha rett, enn kva som er hennes beste. Han er skikkelig falsk, for han seier alt dei vil høre, så han virka perfekt.

Han kan vera det ja :laughing002 Satsa på at han gir seg no. Men er redd han ikkje gir hun medisinen, om han er uenig i diagnosen. Sett i speider at barn trenger den medisin.
Det kan han jo ikke gjøre?!:eek: Den medisinen gjør jo at barna klarer å fungere...både på skole og sosialt!

Det kan han jo ikke gjøre?!:eek: Den medisinen gjør jo at barna klarer å fungere...både på skole og sosialt!

Han smører ikkje hun med krem legen gav henne pga eksem. Eg veit dei trenger den. Eg ser jo likheter med kusina og barn på speideren. Veit dei ikkje skal sammenlignes men..

Han smører ikkje hun med krem legen gav henne pga eksem. Eg veit dei trenger den. Eg ser jo likheter med kusina og barn på speideren. Veit dei ikkje skal sammenlignes men..
Fy, da hadde jeg blitt rasende!!:rolleyes:
Barn bør jo behandles om det enten er hudproblemer eller ulike utfordringer... Skjønner han ikke at det er for barnets skyld?o_O
Blæ, håper han endrer oppførsel om det viser seg at hun virkelig har ADHD:) min gutt har grusomme dager om han ikke tar medisinen sin.

Fy, da hadde jeg blitt rasende!!:rolleyes:
Barn bør jo behandles om det enten er hudproblemer eller ulike utfordringer... Skjønner han ikke at det er for barnets skyld?o_O
Blæ, håper han endrer oppførsel om det viser seg at hun virkelig har ADHD:) min gutt har grusomme dager om han ikke tar medisinen sin.

Han veit best, eg er kun kvinnfolk... Ja eg har sett dei uten medisin.

Totalt utslitt, og full av energi på en gang.
Hvordan er det mulig?

Back
Topp