Det hadde faktisk vært veldig gøy å fått til i løpet av sommeren.Skal det liksom være en trussel??
Er ikke mer enn litt over en times kjøring fra oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde faktisk vært veldig gøy å fått til i løpet av sommeren.Skal det liksom være en trussel??
GratulererFikk 5 på eksamen i dag jeg er så syyykt glad
To t ble detHåper du har fått sove noe
Blir nok detJa, dette håper jeg blir bra
Hørtes godt utGod dag
Hjemme igjen , blir nok littsoving og en varm dusj
Oh yes , ble soving og det var det jrg rakk før jeg ble ringt etterHørtes godt ut
Så koselig at dere får mer ferie sammen! håper dere klarer å planlegge noe gøy!O glede!
Mannen kom og sa at han trolig kan ta fri fra rundt første helga i juli! Altså bare en uke etter meg, tre uker felles fri!
Han må ha med pc og jobbe en del underveis, men muligens kanskje kan vi kapre et par netter i det huset vi hadde i kardemommeby for 4 år siden eller 5 eller hva det var. (det er ca eneste ledige overnatting for 5 personer i dyreparken i juli. Noe i abrahavn finnes også)
Eller Danmark, man kan utfra det jeg har lest ta med mindreårige barn (8 og 3 år gamle) uten pass? Når de reiser sammen med oss? Jentene har nemlig ikke pass, 10 åringen har. Og vi voksne.
Å, nå gleder jeg meg brått til sommeren likevel. Planlegge litt på søndag når gjestene har dradd, for nå er fokus rydde rydde og deretter gjester. Så får vi se hva vi finner som er ledig her eller der. Men ferie skal det bli.
Skal bearbeide ham litt i retning av å feire at vi blir 40 også tenker jeg. Men ikke når han fyller i juni, men sånn slutten av juli eller fakrisk min bursdag i starten av august. Felles fest.
Hva skjedde da?Vel var koselug frem til sovetid
Ja, vi bor ganske nære hverandre sånn egentligDet hadde faktisk vært veldig gøy å fått til i løpet av sommeren.
Er ikke mer enn litt over en times kjøring fra oss
Akkurat nå.....ingentingHva skjer folkens?
Det var så sinnsykt kaldtHva skjedde da?
Håper du har fått slappet av littGod dag
Hjemme igjen , blir nok littsoving og en varm dusj
Fantastisk fint
Så bra hun får hjelpDå får eldste seg hjelp hos bup. Dei mistenka lett adhd.
Håper det hjelper hos deg nå at dere har kommet et stykke på vei!Her pågår rydding på høyt plan, men den vanligvis relativt ryddige åtteåringen følger slett ikke min plan.