Maitråden

Har time kl 1315

Det var jo ikke så veldig tidlig.

Håper du holder ut

Eller, altså, du har jo ikke annet valg enn å holde ut, men ja.... at det er ... vel, du skjønenr kanskje hva jeg prøve å si. OG god bedring og lykek tul hos legen og håper hva ennd e tester deg for gir resultater som kan gi deg nytte.

Det var jo ikke så veldig tidlig.

Håper du holder ut

Eller, altså, du har jo ikke annet valg enn å holde ut, men ja.... at det er ... vel, du skjønenr kanskje hva jeg prøve å si. OG god bedring og lykek tul hos legen og håper hva ennd e tester deg for gir resultater som kan gi deg nytte.
Gikk meg en tur, tok meg noe mat og begynte å lese dokumenter istedenfor å sitte foran skjermen.
Noe bedre nå, nå er jeg ihvertfall kjørbar siden det meste av auraen er borte, ellers vet jeg ikke helt hvordan jeg skulle ha kommet meg til legen

Har jobbet helg , og så ikke ut her. Haha.

Vi har jo faktisk rydda i helga, men huset trenger fortsatt en vask. OG et tonn med klesbretting. Jeg vaska nemlig mye klær i helga. En del er brettet, en del er nå tørt.

Vi har jo faktisk rydda i helga, men huset trenger fortsatt en vask. OG et tonn med klesbretting. Jeg vaska nemlig mye klær i helga. En del er brettet, en del er nå tørt.
Var null ryddig her. Aktiv helg . Men nå fint her

Elsker at legen tar meg på alvor. Kom med elveblest, fikk antihistaminer og henvist til Haukeland. Han skjønner ikkje kvifor dette er eit gjentakende problem, for det slår ikkje ut på noko ved blodprøver.

Det har vært rolig nå siden før påske. Etter en skikkelig runde med enkeltvedtak og oppvask med dme det gjelder og målrettet vakthold i friminuttene etc. Jeg går bare og venter på at det smeller igjen....
Håper virkelig det holder seg rolig❤️

Guttungen har et stort ønske om å se dem.
Vi har 5 fra før, men det er 22 tilsammen.
De to siste må vi nok leie på enten AppleTV eller boksen fra CanalDigital, men resten prøver jeg å få tak i brukt, det er billigere enn å leie eller kjøpe nytt også vil vi fremdeles ha dem dersom frøkna og Lille U også vil se den når de blir eldre
Alltid lurt å kjøpe brukt om det er mulighet:)

Back
Topp