He he fortsatt?Det er han! <3
Å tog er tingen altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he fortsatt?Det er han! <3
Å tog er tingen altså![]()
ja ikke sant.Åå så heldig !![]()
Så fint gjortja ikke sant.
P fikk ett par i går. De er litt store men de kan spares. Så spurte jeg om de viste hvis de kom fra for jeg ville kjøpe ett par til snupp.
Å VIPPS så stod det ett par til på rommet gitt.. <3
Ditto søta!God morgen
Kos dere![]()
Ha ha nope, da må jeg være her til kengubarnet har flyttet ut tror jeg
Håper det ikke blir for kaldt da!God morgen
Snart jobb, overskyet , kjipt siden jeg stort sett skal være ute hele dagen på jobb
He he her forsov vi oss 15 min , men rakk skolen daFår så alt for lite søvn fortiden. Så hvis vi hadde fått noe søvn hadde det vært verdt å stresse litt for at eldste skulle rekke skolen. Men vi våknet i god tid før alarmen ville ringt![]()
De er veldig omsorgsfulle her. Å det gjelder både pasientene og søsken <3Så fint gjort
He he tror jeg er ferdig før detDitto søta!
Det går an![]()
Godt å høre , skulle vel egentlig bare mangle menDe er veldig omsorgsfulle her. Å det gjelder både pasientene og søsken <3
Håper ikke jrg hellerHåper det ikke blir for kaldt da!
hvor skal dere?Permisjon for kengubarnet søkt, en dag bare men lærere kunne visst ikke innvilge fri
helt klart.Godt å høre , skulle vel egentlig bare mangle men
Jeg tittet ut mellom gardinene i dag da jeg våknet.. Har ikke trekt dem fra ennå.. orker ikke se på drittværet!Håper ikke jrg heller
Til Sunnmøre i dåphvor skal dere?
helt klart.
Men de er ikke aller det faller naturlig for![]()
Skjønner jeg i grunn godt du ikke gidderJeg tittet ut mellom gardinene i dag da jeg våknet.. Har ikke trekt dem fra ennå.. orker ikke se på drittværet!
He he her forsov vi oss 15 min , men rakk skolen da

Så koselig! Håper det ordner seg da.Til Sunnmøre i dåp
Nei det er det nok ikke dessverre
Blir deprimert av å kikke ut.. må ha en kaffe førstSkjønner jeg i grunn godt du ikke gidder
Permisjon for kengubarnet søkt, en dag bare men lærere kunne visst ikke innvilge fri