Maitråden

Hehe godt dere rakk det. Vi har god margin på morgenen da vi beregner til til st hun skal gå bort, og da regner vi 40 minutt. Så vi kan jo egentlig sove 30 minutt lenger også kjøre henne. Men babyen er oppe leeenge før alt dette uansett :hilarious:
Ble det ikke noe forsoving!?
Så kjedelig :(

Fau har sagt at alle skal levere premier til 17.mai loddene. Innen i dag... Jeg er i fau.

Jeg har glemt å pakke inn (og kjøpe) 20 små pakker. Yey...

Fau har sagt at alle skal levere premier til 17.mai loddene. Innen i dag... Jeg er i fau.

Jeg har glemt å pakke inn (og kjøpe) 20 små pakker. Yey...

Oida.. blir en travel ettermiddag for deg da..

Nei dessverre! Får leve på lite søvn litt til :p
Har det hvert lenge uten mye søvn?
Vesla hadde kolikk i 4 mnd. Å jeg måtte bruke 2 timer på å synge henne i søvn de 2 første åra..
Lite søvn kan gjøre deg en smuuuuuuuuuuuule tussete etterhvert

Har det hvert lenge uten mye søvn?
Vesla hadde kolikk i 4 mnd. Å jeg måtte bruke 2 timer på å synge henne i søvn de 2 første åra..
Lite søvn kan gjøre deg en smuuuuuuuuuuuule tussete etterhvert

Han har sovet dårlig siden han bikket 3 mnd. Nå er han 10 mnd.. men jeg får sove når mannen min er hjemme. Han jobber 2 uker og er så hjemme 2 uker. Så det er ikke så galt i lengden når jeg får avbrekk når han er hjemme :)

ja ikke sant.

P fikk ett par i går. De er litt store men de kan spares. Så spurte jeg om de viste hvis de kom fra for jeg ville kjøpe ett par til snupp.
Å VIPPS så stod det ett par til på rommet gitt.. <3
Herlig :) det er jo så kule sko

Hehe godt dere rakk det. Vi har god margin på morgenen da vi beregner til til st hun skal gå bort, og da regner vi 40 minutt. Så vi kan jo egentlig sove 30 minutt lenger også kjøre henne. Men babyen er oppe leeenge før alt dette uansett :hilarious:
Skjønner
Her kjøres det så vi sover lengst mulig

Han har sovet dårlig siden han bikket 3 mnd. Nå er han 10 mnd.. men jeg får sove når mannen min er hjemme. Han jobber 2 uker og er så hjemme 2 uker. Så det er ikke så galt i lengden når jeg får avbrekk når han er hjemme :)
Så bra! Det er viktig å benytte seg av det! :)

Back
Topp