De har skrudd opp prisene så sinnsykt så joHæ?! Det kan vel ikke stemme?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har skrudd opp prisene så sinnsykt så joHæ?! Det kan vel ikke stemme?!
JA det er det.Herlig det er jo så kule sko
Han er bra nåÆsj god bedring!
Du ogsåHåper du får masse hvile i helgen
ser den. bare å draIngen grunn til noe annet
Denne gangene jeg han ut uansett om vi får ja eller nei
Neida, vi leverer dem på mandag, null stress. Fristen er satt tidlig sånn at det er tid til å purre for at alle skal ha levert innen 17. Mai.Oida.. blir en travel ettermiddag for deg da..
Går nok bra å levere dem på mandag.Å nei
Neida, vi leverer dem på mandag, null stress. Fristen er satt tidlig sånn at det er tid til å purre for at alle skal ha levert innen 17. Mai.
Jeg kjøper en bråte såpebobler og sjokolader tenker jeg, det er katta i sekken og skal koste sånn 10-15 kr. Pakker dem inn på søndag og sender med ungene på mandag. Det går helt fint.
Ettermiddagen blir travel nok da. Vi kom jo som ventet ikke i mål med husarbeidet i går, så jeg må få skiftet på senga på gjesterommet etter å ha lesset av den klær, stryke bunadsskjorta mi og klær til resten av familien.
Takk det samme <3Ha en fin dag alle sammen
Ja, svigermor kommer for hun skal også i konfirmasjon i morgrn, det er hennes tantebarn, min manns kusine.Åja så bra at du ikke må stresse med det idag, ser ut til at du har nok å gjøre. Er der svigermor som kommer på besøk?
Haha jeg vet hva du menerGod morgen damer
Jeg er på jobb, for første gang siden 2ukers ferie. Det vil si, "ferie og ferie": mannen er kommet hjem, jeg trakk ei visdomstann, og resten av tiden har vært jobbing jobbing jobbing på byggeplassen. Å være tilbake på jobb føles nesten som å være på ferie fra husbyggingen haha.
Ha en fin dag!
Takk i Lige mådeHa en fin dag alle sammen
Høres ut som ei grei liste.Min lille tur i banken inkluderer nå:
Hente vekslepenger i banken
Skaffe 20 små gevinster
Hente medisin på apoteket
Hente pakke på posten (duploen jeg vant!)
Kjøpe kort til 4 konfirmanter
Kjøpe mat til helga
Banken åpner ikke før 10 men tror jeg snart kan logge av jobb og ordne alt det andre jeg....
Ja, svigermor kommer for hun skal også i konfirmasjon i morgrn, det er hennes tantebarn, min manns kusine.
Dugnad er hardt arbeid!
Han er syk