Ooops, det glemte jegOg da ble det veldig stille her gitt
Og ingen sa "god natt"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooops, det glemte jegOg da ble det veldig stille her gitt
Og ingen sa "god natt"
Takk det gjør nok detSå slitsomt!
Håper det roer seg snart da <3
Det er kult10 000 innlegg igjen til 150 000
Hørtes nyydelig utIdag setter jeg ikke på alarmen til i morgen tidlig. Hvis vi er så heldige å forsove oss så er det jaggu verdt det!
Så koselig ha en super helg!God morgen og god fredag jenter!
I dag kommer super storesøster og skal være hos oss her på sykehuset hele helgen.
Å jeg gleder meg!
Gruer litt for å fortelle og forklare om PEGen som lillebror skal få i neste uke.
Men alt i alt blir det en bra helg!
Hørtes nyydelig ut
brødskiverHva spiste du?
Vært å kjøpt nye hagemøbler nå skal jeg prøve å få minsten til å sove så jeg kan montere!
Da fikk jeg omsider svar. Det var ei som stilte sterkere enn meg, hadde hatt 100% stilling i 25år. Så den var litt kjip, menmen. Samboer er overbevist om at de så på alderen i fht fare for å skulle ha flere barn i sammenligning med hun andre, men at de skylder på ansienniteten (mange litt eldre damer på arbeidsstedet)
Jupp har detNei har du blitt syk ?
Hva har du kjøpt?Vært å kjøpt nye hagemøbler nå skal jeg prøve å få minsten til å sove så jeg kan montere!
Mhm men tar nok litt tidDet er kult
Lykke til med montering
Stiller sterkere ja, kjipt men godt de gjør det riktigDa fikk jeg omsider svar. Det var ei som stilte sterkere enn meg, hadde hatt 100% stilling i 25år. Så den var litt kjip, menmen. Samboer er overbevist om at de så på alderen i fht fare for å skulle ha flere barn i sammenligning med hun andre, men at de skylder på ansienniteten (mange litt eldre damer på arbeidsstedet)
God bedringJupp har det
He he nei er vel ikke detbrødskiver
Er ikke så variert i matutvalget her
TakkGod bedring