Ooops, det glemte jegOg da ble det veldig stille her gitt
Og ingen sa "god natt"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ooops, det glemte jegOg da ble det veldig stille her gitt
Og ingen sa "god natt"
Takk det gjør nok detSå slitsomt!
Håper det roer seg snart da <3
Det er kult10 000 innlegg igjen til 150 000![]()
Hørtes nyydelig utIdag setter jeg ikke på alarmen til i morgen tidlig. Hvis vi er så heldige å forsove oss så er det jaggu verdt det!
Så koseligGod morgen og god fredag jenter!
I dag kommer super storesøster og skal være hos oss her på sykehuset hele helgen.
Å jeg gleder meg!
Gruer litt for å fortelle og forklare om PEGen som lillebror skal få i neste uke.
Men alt i alt blir det en bra helg!
Vært å kjøpt nye hagemøblernå skal jeg prøve å få minsten til å sove så jeg kan montere!
Da fikk jeg omsider svar. Det var ei som stilte sterkere enn meg, hadde hatt 100% stilling i 25år. Så den var litt kjip, menmen. Samboer er overbevist om at de så på alderen i fht fare for å skulle ha flere barn i sammenligning med hun andre, men at de skylder på ansienniteten(mange litt eldre damer på arbeidsstedet)
Jupp har detNei har du blitt syk ?
Hva har du kjøpt?Vært å kjøpt nye hagemøblernå skal jeg prøve å få minsten til å sove så jeg kan montere!
Mhm men tar nok litt tidDet er kult![]()
Stiller sterkere ja, kjipt men godt de gjør det riktigDa fikk jeg omsider svar. Det var ei som stilte sterkere enn meg, hadde hatt 100% stilling i 25år. Så den var litt kjip, menmen. Samboer er overbevist om at de så på alderen i fht fare for å skulle ha flere barn i sammenligning med hun andre, men at de skylder på ansienniteten(mange litt eldre damer på arbeidsstedet)
God bedringJupp har det
He he nei er vel ikke detbrødskiver
Er ikke så variert i matutvalget her![]()
TakkGod bedring![]()