Maitråden

God morgen og god fredag jenter!

I dag kommer super storesøster og skal være hos oss her på sykehuset hele helgen.
Å jeg gleder meg!
Gruer litt for å fortelle og forklare om PEGen som lillebror skal få i neste uke.
Men alt i alt blir det en bra helg!
Så koselig:D ha en super helg!❤️

Da fikk jeg omsider svar. Det var ei som stilte sterkere enn meg, hadde hatt 100% stilling i 25år. Så den var litt kjip, menmen. Samboer er overbevist om at de så på alderen i fht fare for å skulle ha flere barn i sammenligning med hun andre, men at de skylder på ansienniteten:p (mange litt eldre damer på arbeidsstedet)

Da fikk jeg omsider svar. Det var ei som stilte sterkere enn meg, hadde hatt 100% stilling i 25år. Så den var litt kjip, menmen. Samboer er overbevist om at de så på alderen i fht fare for å skulle ha flere barn i sammenligning med hun andre, men at de skylder på ansienniteten:p (mange litt eldre damer på arbeidsstedet)

Dumt om samboer din har rett. Damer i fruktbar alder må jo jobbe også ;)

Stiller sterkere ja, kjipt men godt de gjør det riktig

Back
Topp