Maitråden

Søteste bakhodet ❤️ Folk sier han må klippe seg, men har ikke hjerte til det

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    41,5 KB · Visninger: 6
Må vel snart begynne å lage taco. Svigermor er enda tre timer herfra så jeg synes ikke vi kan vente så lenge. Rett og slett fordi yngste legger seg om to timer. Og jeg er sulten.

Lyst å få støvsuger kjellergangene siden vi svinser her i bunad og pen klær i morgen tidlig. Men vi ser hva jeg rekker. Funnet senga i det minste, under et lass av klær så jeg skal legge på sengetøy så er den klar.

Må vel snart begynne å lage taco. Svigermor er enda tre timer herfra så jeg synes ikke vi kan vente så lenge. Rett og slett fordi yngste legger seg om to timer. Og jeg er sulten.

Lyst å få støvsuger kjellergangene siden vi svinser her i bunad og pen klær i morgen tidlig. Men vi ser hva jeg rekker. Funnet senga i det minste, under et lass av klær så jeg skal legge på sengetøy så er den klar.
Det synes jeg du skal gjøre :) her blei det pizza på meg og ungene, mannen jobber sent og jeg skal legge meg snart( jobb i morgen)

Så bra du har funnet senga, da kan det bare gå oppover :D

No fikk eg beskjed av barnevakt at hun ikkje har vann pga kommunen skrudde det av/feilmld ekler noko. Så hittil får eg ikkje reist...

Gleder meg fryktelig til alle eksamener er ferdig og jeg er ferdig med skole for denne gang.
Litt vemodig er det også, for jeg har fått meg en veldig fin jentegjeng

Noe sier meg at det er godt denne uka er over. Bare litt bløtkake i magen nå så er det seng. Lyst til å sove til mandag..

Back
Topp