Noe lignende vi vurdere i fjor men vi endte opp med noe annetVis vedlegget 297608
Kjøpte dette settet
Ser det ikke så godt på bildet men det er glassplate på bordet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe lignende vi vurdere i fjor men vi endte opp med noe annetVis vedlegget 297608
Kjøpte dette settet
Ser det ikke så godt på bildet men det er glassplate på bordet
Sovna i 3 timer på sofaen! Så måtte plutselig hente barn
Ja det gjør det!Det skjer fort.
Ja det gjør det!
I dag blei en sånn dag hvor TV blei skrudd på Når vi kom hjem og pizza i ovnen.
Ja godt detDet er fredag, det er lov då
Ja godt det
Skulle lage suppe til middag egentlig da men får lage det etteepå
Ja ikke ofte jeg lager hjemmelaget suppe, så når jeg først har lyst så må jeg nesten bareJa grei kvelds det
Det synes jeg du skal gjøre her blei det pizza på meg og ungene, mannen jobber sent og jeg skal legge meg snart( jobb i morgen)Må vel snart begynne å lage taco. Svigermor er enda tre timer herfra så jeg synes ikke vi kan vente så lenge. Rett og slett fordi yngste legger seg om to timer. Og jeg er sulten.
Lyst å få støvsuger kjellergangene siden vi svinser her i bunad og pen klær i morgen tidlig. Men vi ser hva jeg rekker. Funnet senga i det minste, under et lass av klær så jeg skal legge på sengetøy så er den klar.
Hun som takket ja var egentlig litt for sent ute til å svare, men de lot det gåStiller sterkere ja, kjipt men godt de gjør det riktig
Nei så kjedligBle ikkje konfirmasjon.
Nei så kjedlig
Kan de ikke være hod deg?No fikk eg beskjed av barnevakt at hun ikkje har vann pga kommunen skrudde det av/feilmld ekler noko. Så hittil får eg ikkje reist...
Kan de ikke være hod deg?
SkjønnerHun har 6 barn utenom.