Ja jeg vil både ha og ikke ha men lova mannen
Da får han laga då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg vil både ha og ikke ha men lova mannen
Viktig å slappe av littJa om du vil ha, så må du det. Eg prøve å få eldste i seng, så eg kan slappa av.
Nei det får han ikke lov tilDa får han laga då
Kos degGulrot og pastinakk
Blir nok ikke bøkerDåpsgave ca pris? Hva med ett bokmedlemskap i Goboken? Mye fint på Bluum også
Viktig å slappe av litt
Takk jeg gleder megKos deg
Ja det skjønner jeg ! Sender deg en klemJa ble sliten i kveld, når eg fikk beskjed eg ikkje får gå i konfirmasjon til fadderbarn/niesen min.
Nei det får han ikke lov til
Tenker de uansett får nok smykker og sånne tingDet er verre. Er det gutt, så er det ikkje så mykje ting frå gullsmed ol til dei. Kunne gitt klær eller noko? Gutten min fikk newborn seat og tripp trapp stol
Stoler ikke på at den blir spiseligNei då så
Ja det skjønner jeg ! Sender deg en klem
Stoler ikke på at den blir spiselig
Hehe jeg er kokk, så ror den i landNei det kunne eg ikkje lova deg
Det gjør du lettSet er hun
Jeg har vært her færre år da men kommer nok ikke oppi 260 000
Håper du har hatt en fin dagGod morgen ! Idag er øynene tunge. Vi har god tid i dag så trenger ikke stresse. Skal til naprapat også
God kveldGod morgen
Snart jobb, overskyet , kjipt siden jeg stort sett skal være ute hele dagen på jobb
Jøss...her innvilger lærere inntil 3 dagerPermisjon for kengubarnet søkt, en dag bare men lærere kunne visst ikke innvilge fri
Oohh...fikk du fikset det??Fau har sagt at alle skal levere premier til 17.mai loddene. Innen i dag... Jeg er i fau.
Jeg har glemt å pakke inn (og kjøpe) 20 små pakker. Yey...
Ja den har vært grei du da ?Håper du har hatt en fin dag