Maitråden

Huff!
Ikke si det..
Etter snart 2 år med sykehus, bare voksne til å prate med og NULL barnehage er det usikkert om
3åringen faktisk er 3 eller 30 ut i fra hvordan han prater med folk. :arghh:

2 år på sykehus?? :(

Jeg har en baby som sover svært lite, og nå er han forkjølet så han sover enda mindre. Jeg er i ulønnet permisjon, men har ett barn som skal på skolen. Men hvis vi hadde fått sove såpass at hun ble litt sen eller at jeg må kjøre henne for å rekke det så er det så absolutt verdt det!
HELT ENIG!

Kjør på! Å sov godt. Så håper jeg dere forsover dere ;)

Barn blir veldig store av å være på sykehus veldig lenge, de blir også alt for tidlig vandt med at mamma eller pappa alltid er der når man skal sove, men innerst inne er de akkurat like gamle som alderen tilsier.
De blir fort barn igjen når de får muligheten til det.
Hilsen en som selv lå 1,5 år på sykehus over 2,5 år som barn
Skjønner hva du mener. Sommeren i fjor var uten sykehus innleggelser. Men Lille P hang som en klegg i bena mine.

Lille P ble syk i juni 2017. Å sykehuset har hvert en del av de 2 siste årene.
For tiden bor vi her :)

Uff, håper alt går bra! ❤️ Det må være en tøff hverdag. Nå følte jeg veldig på det å ta hverdagslivet for gitt...

Uff, håper alt går bra! ❤️ Det må være en tøff hverdag. Nå følte jeg veldig på det å ta hverdagslivet for gitt...
Ikke føl på det. For deg er det ille nok det dere er igjennom.. Det gjør vondt og er tungt uansett hva det er når det gjelder dine egne barn <3

Ikke føl på det. For deg er det ille nok det dere er igjennom.. Det gjør vondt og er tungt uansett hva det er når det gjelder dine egne barn <3

Det er sant ❤️
Du virker til å være godt kjent her inne, men jeg kjenner ikke igjen nicket ditt. Har du vært her mye før og nå kommet tilbake eller? :)

Og da ble det veldig stille her gitt :p
Og ingen sa "god natt"
God natt...

Litt ryddetid, og så ble jeg trøtt så nå legger jeg meg.
. Huset er langt fra sånn jeg ønsker når svigermor kommer. Mine flylady-prinsipper har visst stoppet opp og huset falt sammen

Må stryke i morgen også.

Hvilke partier tilhører denne ideologen idag - liberalisme og hvorfor passer denne ideologen på disse partiene ?

Samme med konservatisme

Og sosialismen

God natt...

Litt ryddetid, og så ble jeg trøtt så nå legger jeg meg.
. Huset er langt fra sånn jeg ønsker når svigermor kommer. Mine flylady-prinsipper har visst stoppet opp og huset falt sammen

Må stryke i morgen også.
Dette klarer du fint Sara! pust med magen og slapp av.. :)
YOU GOT THIS!

god natt :)

Liberalisme, venstre og Frp?
Konservatisme, høyre og KrF?
Sosialisme, AP og sv?

Sånn ca? Med mye flytende overganger...

Liberalisme, venstre og Frp?
Konservatisme, høyre og KrF?
Sosialisme, AP og sv?

Sånn ca? Med mye flytende overganger...
Ja det stemmer vel ganske greit
Senterpartiet også er konservativt

Det er greit, men så spør de hvorfor passer de inn her, alle vet vel det ? :p men når jet plutselig må tenke på det så vet jeg liksom ikke

Back
Topp