Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var du raskere enn meg..
Er rett over 30.000 opp til Syn og 3. plassen da, og jeg er ikke like aktiv lenger.Altså. Du er ikke langt unna da Musemor
Måtte jo sjekkeDa var du raskere enn meg..
Skjønner jo det, sa bare du var raskereMåtte jo sjekke
tja.. tenker du ligger ganske stabilt jeg altsåEr rett over 30.000 opp til Syn og 3. plassen da, og jeg er ikke like aktiv lenger.
Tror nok ikke jeg kommer til å klatre noe mer, heller falle
Ronja er RÅRonja er laaangt foran
Har vært her ganske mye mindre den siste tiden enn tidligere.tja.. tenker du ligger ganske stabilt jeg altså
Det har hun alltid vært på mange måter, ikke bare på evnen til å skravleRonja er RÅ
hehe. Ja de vokser til disse barna våre <3 kan ikke fatter hvor tiden ble av!Har vært her ganske mye mindre den siste tiden enn tidligere.
Mye å gjøre og barna begynner å bli eldre.
Kommer nok ikke til å falle med det første, men sakte men sikkert så vil jeg nok det.
De gamle bleker hend for å gi plass til den yngre garde..
Så sant, så sant!Det har hun alltid vært på mange måter, ikke bare på evnen til å skravle
Bare vent til du har en i puberteten, ser på han og syns ikke det er lenge siden han løp rundt i bare bleien og ville ha klementinen uskrelt slik at han kunne bite hull i skallet, vrenge den og så spise - gris over althehe. Ja de vokser til disse barna våre <3 kan ikke fatter hvor tiden ble av!
Bare vent til du har en i puberteten, ser på han og syns ikke det er lenge siden han løp rundt i bare bleien og ville ha klementinen uskrelt slik at han kunne bite hull i skallet, vrenge den og så spise - gris over alt
Da får du sove godtIdag setter jeg ikke på alarmen til i morgen tidlig. Hvis vi er så heldige å forsove oss så er det jaggu verdt det!
OK?Idag setter jeg ikke på alarmen til i morgen tidlig. Hvis vi er så heldige å forsove oss så er det jaggu verdt det!
OK?
VIL du forsove deg?
Jeg er forvirra
Da får du sove godt
Skulle ønske jeg kunne gjøre det selv, men har for mye å gjøre på jobb etter at jeg har vært borte i 3 dager
Barn blir veldig store av å være på sykehus veldig lenge, de blir også alt for tidlig vandt med at mamma eller pappa alltid er der når man skal sove, men innerst inne er de akkurat like gamle som alderen tilsier.Huff!
Ikke si det..
Etter snart 2 år med sykehus, bare voksne til å prate med og NULL barnehage er det usikkert om
3åringen faktisk er 3 eller 30 ut i fra hvordan han prater med folk.