Maitråden

Altså. Du er ikke langt unna da Musemor ;)

Vedlegg

• 4FC630B6-92AF-4ACE-9220-BDA4974C43DB.png
    4FC630B6-92AF-4ACE-9220-BDA4974C43DB.png
    74,7 KB · Visninger: 1
tja.. tenker du ligger ganske stabilt jeg altså ;)
Har vært her ganske mye mindre den siste tiden enn tidligere.
Mye å gjøre og barna begynner å bli eldre.

Kommer nok ikke til å falle med det første, men sakte men sikkert så vil jeg nok det.
De gamle bleker hend for å gi plass til den yngre garde..

Har vært her ganske mye mindre den siste tiden enn tidligere.
Mye å gjøre og barna begynner å bli eldre.

Kommer nok ikke til å falle med det første, men sakte men sikkert så vil jeg nok det.
De gamle bleker hend for å gi plass til den yngre garde..
hehe. Ja de vokser til disse barna våre <3 kan ikke fatter hvor tiden ble av!

hehe. Ja de vokser til disse barna våre <3 kan ikke fatter hvor tiden ble av!
Bare vent til du har en i puberteten, ser på han og syns ikke det er lenge siden han løp rundt i bare bleien og ville ha klementinen uskrelt slik at han kunne bite hull i skallet, vrenge den og så spise - gris over alt

Idag setter jeg ikke på alarmen til i morgen tidlig. Hvis vi er så heldige å forsove oss så er det jaggu verdt det!

Bare vent til du har en i puberteten, ser på han og syns ikke det er lenge siden han løp rundt i bare bleien og ville ha klementinen uskrelt slik at han kunne bite hull i skallet, vrenge den og så spise - gris over alt

Huff!
Ikke si det..
Etter snart 2 år med sykehus, bare voksne til å prate med og NULL barnehage er det usikkert om
3åringen faktisk er 3 eller 30 ut i fra hvordan han prater med folk. :arghh:

OK?
VIL du forsove deg?
Jeg er forvirra :p

Jeg har en baby som sover svært lite, og nå er han forkjølet så han sover enda mindre. Jeg er i ulønnet permisjon, men har ett barn som skal på skolen. Men hvis vi hadde fått sove såpass at hun ble litt sen eller at jeg må kjøre henne for å rekke det så er det så absolutt verdt det!

Da får du sove godt :)
Skulle ønske jeg kunne gjøre det selv, men har for mye å gjøre på jobb etter at jeg har vært borte i 3 dager

Det skjønner jeg! Hadde aldri gjort det om jeg skulle på jobb. Men jeg vet jo at vi ikke forsover oss.. begge barna våkner før det :P

Huff!
Ikke si det..
Etter snart 2 år med sykehus, bare voksne til å prate med og NULL barnehage er det usikkert om
3åringen faktisk er 3 eller 30 ut i fra hvordan han prater med folk. :arghh:
Barn blir veldig store av å være på sykehus veldig lenge, de blir også alt for tidlig vandt med at mamma eller pappa alltid er der når man skal sove, men innerst inne er de akkurat like gamle som alderen tilsier.
De blir fort barn igjen når de får muligheten til det.
Hilsen en som selv lå 1,5 år på sykehus over 2,5 år som barn

Back
Topp