God dag Hope!God morgen
Jeg må bli flinkere til å legge meg ! Jeg klarer ikke å stå opp, og har svarte ringer under øynene herfra til månen hver dagmå bruke 300 tonn med sminke for å dekke over xD
Nok søvn er viktig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dag Hope!God morgen
Jeg må bli flinkere til å legge meg ! Jeg klarer ikke å stå opp, og har svarte ringer under øynene herfra til månen hver dagmå bruke 300 tonn med sminke for å dekke over xD
God dagGod morgen
En stk fornøyd mann i hus etter kampen i går kveld, å jeg sjekket priser for fly til Madrid for å gi han finalebilletter og tur i bursdagsgave , vel det blir ike det i bursdagsgave ....
Så spennende!Driver på. Fikk alt i hus i går. Skal sove første natta i huset i dag. Gleder meg.
God dagGod morgenhåper alle får en fin dag!
De eksamene jeg hadde nå var de siste i en 2 årig videreutdanning..Ah sånn å forstå![]()
Masse lykke tilTirsdag
UææhGod morgen
Jeg trenger motivasjon til å levere i bhg idag, det pøsregner og jeg har bare sykkel![]()
God torsdagGod morgen. Eg må slutte å vere kveldstrøtt, for dykk skravla sånn![]()
Akkurat som før joHar greid å skravle meg langt opp på topplisten johadde ikke planer om å prøve å havne der
![]()
Det tror jeg påGleder meg til å komme hjem i kveld![]()
Nei, der har jeg aldri boddBodde ikke du i Tjølling ?
Det blir nok bra.Driver på. Fikk alt i hus i går. Skal sove første natta i huset i dag. Gleder meg.
Så godtEr det, og ingen reiser neste uke![]()

Det går helt fintKan jeg spørre hva som skjer? Jeg så at du skrev noe om det igår/idag. Du behøver ikke å svare hvis du ikke vil
Hvor gammel er h*n?![]()
Det gjorde det, men jakke og sko er plassert foran ovnen til tørkUææhhåper det gikk greit!
Tirsdag
Uff, så leitDet går helt fint
Vi har en liten gutt født i 2015
Juni 2017 fikk han diagnosen AML, en hissig form for leukemi. Han ble behandlet med høydose cellegift i 8 måneder.
Han var ferdig behandlet i januar 2018 men fikk tilbakefall i oktober 2018.
Så i februar ble han stamcelletransplantert med storesøster som donor.
Å på grunn av komplikasjoner og reaksjoner fra transplantasjonen er vi fremdeles innlagt (nå på lokalsykehuset i Tønsberg) en stund til![]()

TAKK!Jippi!!velkommen tilbake!!
![]()
Er lillebror fortsatt syk?!![]()
Siden januar.Uff, så leit
Så da har dere vært innlagt siden feb?![]()