Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dere kommer hjem om ikke så altfor lenge daSiden januar.
Men mellom julaften og 27. januar var vi hjemme i 3 dager
Der burde du jo være med
*danser seiersdans*
Da blir det pegg på mini den 15 mai! Å alle hjerter gleder seg!!!
håper det jeg også.Håper dere kommer hjem om ikke så altfor lenge da
Håper det nå går rette veien Stor klem!TAKK!
Han ble transplantert i februar. Men er fremdeles innlagt i Tønsberg som følgende av transplantasjonen
Hva er pegg?*danser seiersdans*
Da blir det pegg på mini den 15 mai! Å alle hjerter gleder seg!!!
"Knapp"Pegg? Håper det går bra
Nei, det er vel bedre å plutselig bli positivt overraskethåper det jeg også.
men har ikke noen forhåpninger helt ennå
Hurra for barnevaktJa eg har fått barnevakt. Hun henter begge i morgen. Men blir seint på lørdag. Middag serveres 14.00 ca. Og det er ca 2 timers reise.
Det ser sånn ut.. blir spennende å se når vi får svar på den neste benmarsprøvenHåper det nå går rette veien Stor klem!
"Knapp"
Det er port inn i magen, inn til magesekken.
Mini har nå en sonde igjennom nesa. Å siden han må ha den tilgangen i noen måneder så får han knapp/pegg i stedet.
Hurra for barnevakt
Men, det ser ut som du er gammel kjenning her inne for mange hvor lenge har du hatt pause?håper det jeg også.
men har ikke noen forhåpninger helt ennå
Peg eller knapp er en tilgang til magesekken i stedet for sonde i nesaHva er pegg?
hehe. ja er vel det. Ble vel ett opphold når lille P ble syk.Men, det ser ut som du er gammel kjenning her inne for mange hvor lenge har du hatt pause?
hehe. ja er vel det. Ble vel ett opphold når lille P ble syk.Men, det ser ut som du er gammel kjenning her inne for mange hvor lenge har du hatt pause?
takk.. blir en lettelse Sonden er ett mareritt.. Han har hatt sonde nå siden oktober. så blir godt å se ansiktet hans igjenJa da veit eg kva det er Sonde har eg hørt om. Lykke til
takk.. blir en lettelse Sonden er ett mareritt.. Han har hatt sonde nå siden oktober. så blir godt å se ansiktet hans igjen
Nokon som kan hjelpa med barna i helgo? Så du får sova ut og studert.