God dag Hope!God morgen
Jeg må bli flinkere til å legge meg ! Jeg klarer ikke å stå opp, og har svarte ringer under øynene herfra til månen hver dag må bruke 300 tonn med sminke for å dekke over xD
Nok søvn er viktig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God dag Hope!God morgen
Jeg må bli flinkere til å legge meg ! Jeg klarer ikke å stå opp, og har svarte ringer under øynene herfra til månen hver dag må bruke 300 tonn med sminke for å dekke over xD
God dagGod morgen
En stk fornøyd mann i hus etter kampen i går kveld, å jeg sjekket priser for fly til Madrid for å gi han finalebilletter og tur i bursdagsgave , vel det blir ike det i bursdagsgave ....
Så spennende! kos dere!Driver på. Fikk alt i hus i går. Skal sove første natta i huset i dag. Gleder meg.
God dag ha det fint du også!God morgen håper alle får en fin dag!
De eksamene jeg hadde nå var de siste i en 2 årig videreutdanning..Ah sånn å forstå
Masse lykke tilTirsdag
Uææh håper det gikk greit!God morgen
Jeg trenger motivasjon til å levere i bhg idag, det pøsregner og jeg har bare sykkel
God torsdagGod morgen. Eg må slutte å vere kveldstrøtt, for dykk skravla sånn
Akkurat som før joHar greid å skravle meg langt opp på topplisten jo hadde ikke planer om å prøve å havne der
Det tror jeg på god tur hjem i kveld!Gleder meg til å komme hjem i kveld
Nei, der har jeg aldri boddBodde ikke du i Tjølling ?
Det blir nok bra.Driver på. Fikk alt i hus i går. Skal sove første natta i huset i dag. Gleder meg.
Så godtEr det, og ingen reiser neste uke
Det går helt fintKan jeg spørre hva som skjer? Jeg så at du skrev noe om det igår/idag. Du behøver ikke å svare hvis du ikke vil
Hvor gammel er h*n?
Det gjorde det, men jakke og sko er plassert foran ovnen til tørkUææh håper det gikk greit!
God torsdag
Tirsdag
Uff, så leitDet går helt fint
Vi har en liten gutt født i 2015
Juni 2017 fikk han diagnosen AML, en hissig form for leukemi. Han ble behandlet med høydose cellegift i 8 måneder.
Han var ferdig behandlet i januar 2018 men fikk tilbakefall i oktober 2018.
Så i februar ble han stamcelletransplantert med storesøster som donor.
Å på grunn av komplikasjoner og reaksjoner fra transplantasjonen er vi fremdeles innlagt (nå på lokalsykehuset i Tønsberg) en stund til
TAKK!Jippi!! velkommen tilbake!!
Er lillebror fortsatt syk?!
Siden januar.Uff, så leit
Så da har dere vært innlagt siden feb?