Skikkelig tiltak å få gjort det hvis ikke frøkna nettopp hadde vært hjemme mange dager, så hadde jeg bare tatt en kosedag hjemme men hun har godt av å komme seg i bhg nå
Ja det er noe med det å
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skikkelig tiltak å få gjort det hvis ikke frøkna nettopp hadde vært hjemme mange dager, så hadde jeg bare tatt en kosedag hjemme men hun har godt av å komme seg i bhg nå
Det er på kvelden det skjerGod morgen. Eg må slutte å vere kveldstrøtt, for dykk skravla sånn
Det er på kvelden det skjer
Ja ikke sant, kommer jeg til å være å ! Historie lesing på megJa no havna eg på 2 plass, så det skjønte eg jo. Er trøtt i kveld også, etter dugnad. Og full helg med konfirmasjon ol.
Ja ikke sant, kommer jeg til å være å ! Historie lesing på meg
Åååå nei hater det !Historie er gøy
Åååå nei hater det !
Oi ! Jeg trenger en 5er men vurderer å ikke møte oppFikk 5 i det faget når eg tok påbygg
Oi ! Jeg trenger en 5er men vurderer å ikke møte opp
God bedring. Det er jo tøffe tak men håp om at behandlingen skal hjelpe da
Transplantasjonen ser ut til å virke glimrende. Han skal ta ny benmargsprøve 15. mai. Så da ser vi mer hvordan det ligger an
Takk vakre <3
Uff da, styrkeklemmer sendes over
Ja det er helt vilt!Krysser fingrene for gode nyheter. Supert at slikt er mulig!
Jeg jobber som seniorrådgiver innen offentlige anskaffelser, er egentlig IT-utdannet.Da tipper jeg du naila det ! Gratulerer
Hva er du for noe nå ?
SkravlehønerDet er på kvelden det skjer
Det går litt over stokk og stein noen gangerSkravlehøner
*liker det*Det går litt over stokk og stein noen ganger