Bestemor bruker alltid det til vafler, og de er veldig godeHar ikke prøvd det, men dersom man bruker surmelk istedenfor lettmelk i vafler blir de mye bedre, kan være verdt å prøve![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bestemor bruker alltid det til vafler, og de er veldig godeHar ikke prøvd det, men dersom man bruker surmelk istedenfor lettmelk i vafler blir de mye bedre, kan være verdt å prøve![]()

Kjipt alltid
Hvilken da?Jeg har som sagt sjeldent vært inne på leke-forumet før, men den ene tråden der var fantastisk![]()
God mai jaHeiog god mai
![]()
Nei ikke denne gangenSkal dere på HBK kampen?
Hva hat dere spist?Da var denne dagen nesten over. Me gikk i tog og koste oss på restaurant etterpå. No sitt me stapmette her![]()
Populært spill hvertfaølHøres ut som et spill for alle søskenbarna etterhvert![]()
Hadde lyst å trykke uenigCupkamp på nrk i dagHåper Brann klarer dette
![]()
Takk takkGod bedring![]()
De for små er morsomt til ca 3 år er min erfaring fra jobbSer de har i to versjoner, kanskje likegreit med det som er for større barn med det samme![]()
Den skravletråden som man ikke skal rette opp skrivefeilHvilken da?
Neimen tipper det går fintNoen som har lagd pannekaker med surmelk istedenfor lettmelk?
Skjønner jeg godtJa budde med bråkebøtter, som holdt meg oppe mange netter. Klagde til huseier til slutt. Dei ble jo rasende. Eg sa opp bolig, eg orka ikkje meir.
Funket fint, de revnet bare litt fort ved snuingNeimen tipper det går fint
Vi lager avogtil pannekaker om vi har igjen lapperøre da
Ah deilig daPizzabuffet![]()
He heNåååh
![]()
Ah sjelden inni denDen skravletråden som man ikke skal rette opp skrivefeil![]()