Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekket det ut, og det så artig utEt brettspill veldig mange barn elsker
Høres ut som et spill for alle søskenbarna etterhvertKan være mange
Er det et slags puslespill?Et spill.
En legger ut et spillebrett med sånn 300-400 (der finnes enklere med sånn 50 og jeg tror enda vanskeligere med 4-500) små bilder. Brettet bygges av ulike deler og blir til en sirkel som ikke er lik hver gang.. Så har man små brikker. En med hvert av motivene som en rekker opp av en boks. Førstrmann til å finne det på brettet.
Gratulerer med ny leilighetDejligt med Mai, dejligt med litt fridager, haha
For min del fik vi nøkkel til nye lejligheten i går, så er spent på at skulle flytte
God bedringRolig dag her , den eneste denne uken.
Jeg skal pleie meg selv ig håpe jeg blir kvitt forkjølelsen , ikke overrasket over at den kom etter alle barna som hostet meg rett i ansiktet i går
Må en tur opp i kiosken å sjekke varelagerststus men det er alt
Masse lykke tilMai! En måned nærmere frøkna's ankomst!! Med mindre hu bestemmer seg for å komme tidlig da..
Vi har det helt fantastisk!Håper dere har det fint
Nei. Lete etter likt motiv.Er det et slags puslespill?
Den ja, hehe
Jeg fant fort ut gjennom det ene svaret mitt at jeg hadde fått av ordlistaDen er litt morsom ja
Er ikke sikker på om jeg tør være der.Jeg fant fort ut gjennom det ene svaret mitt at jeg hadde fått av ordlista
Det må da være den perfekte tråden, de aller fleste skriver vel endel feil derEr ikke sikker på om jeg tør være der.
Jeg sitter ikke på telefonen så har ikke problem med ordliste, men skriver til tider litt fort på tastaturet (og bommer litt til tider) og det kombinert med dysleksi - ikke bra
Ser de har i to versjoner, kanskje likegreit med det som er for større barn med det sammeNei. Lete etter likt motiv.
Har ikke prøvd det, men dersom man bruker surmelk istedenfor lettmelk i vafler blir de mye bedre, kan være verdt å prøveNoen som har lagd pannekaker med surmelk istedenfor lettmelk?
Koser du deg?God mai fra Malaga
JUPp men vandt til detSå kjipt da
Kjipt alltidDet er kjipt når man er trøtt..