Maitråden

Det fine med mai er at det er ny mnd og min datakvote er fylt opp igjen hvilket vil si at ejg har normal fart på mobildata. Jeg har hatt stupet fart pga oppbrukt data siden midt i påska

Da var denne dagen nesten over. Me gikk i tog og koste oss på restaurant etterpå. No sitt me stapmette her :D

Et spill.

En legger ut et spillebrett med sånn 300-400 (der finnes enklere med sånn 50 og jeg tror enda vanskeligere med 4-500) små bilder. Brettet bygges av ulike deler og blir til en sirkel som ikke er lik hver gang.. Så har man små brikker. En med hvert av motivene som en rekker opp av en boks. Førstrmann til å finne det på brettet.
Er det et slags puslespill?

Rolig dag her , den eneste denne uken.
Jeg skal pleie meg selv ig håpe jeg blir kvitt forkjølelsen , ikke overrasket over at den kom etter alle barna som hostet meg rett i ansiktet i går:confused:
Må en tur opp i kiosken å sjekke varelagerststus men det er alt
God bedring:)

Jeg fant fort ut gjennom det ene svaret mitt at jeg hadde fått av ordlista :p
Er ikke sikker på om jeg tør være der.
Jeg sitter ikke på telefonen så har ikke problem med ordliste, men skriver til tider litt fort på tastaturet (og bommer litt til tider) og det kombinert med dysleksi - ikke bra :P

Er ikke sikker på om jeg tør være der.
Jeg sitter ikke på telefonen så har ikke problem med ordliste, men skriver til tider litt fort på tastaturet (og bommer litt til tider) og det kombinert med dysleksi - ikke bra :p
Det må da være den perfekte tråden, de aller fleste skriver vel endel feil der :hilarious:

Noen som har lagd pannekaker med surmelk istedenfor lettmelk?

Back
Topp