Maitråden

God mai:)

Nabobarn + en på besøk roper allslags ut vinduet mens jeg og eldste var i hagen. Sikkert av kjedsomhet. Men frekt. Gidder ikke å ha det sånn!
 
Da var det bare å kaste alt av tørrvarer, vaske (og tørke) skaper og bruke støvsugeren flittig? :arghh:

Støvsuge ja.

Var melbiller ikke melmøll vi hadde forresten. Kjøpte lufttette bokser til å ha alt av mel i siden, men har sluppet litt opp på det. Sånn litt.men mye bok i bokser enda.
 
Satte eldste til å spille villkatten med yngste mens jeg tar en dusj. Vi tre er alene hjemme et par timer nå.
 
Helt jævlig. Kan nesten ikke gå og vondter overalt. Så mye sofasitting ja. Men hu er aktiv og beveger seg masse, det er det viktigste!
Tungt å gå gravid mot slutten, som regel, ja. Godt hun koser seg inni der:D
 
Hva er villkatten?:)
Et spill.

En legger ut et spillebrett med sånn 300-400 (der finnes enklere med sånn 50 og jeg tror enda vanskeligere med 4-500) små bilder. Brettet bygges av ulike deler og blir til en sirkel som ikke er lik hver gang.. Så har man små brikker. En med hvert av motivene som en rekker opp av en boks. Førstrmann til å finne det på brettet.
 
Ååå... Ikke hørt om det før. Hvor mange spiller om gangen?
Fra en (spille med seg selv, hvor mange klarer jeg på 5 min) til.... Uant mange. Evt flere på lag. Så mange som får plass rusbt bordet.
 

Ja. Minstemor elsker det. Det et gøy for broren og. Dog mer gøy om en voksen er med, han fikk beskjed om å ikke finne alle ;)

Og godt for meg med ro til en dusj
 
Støvsuge ja.

Var melbiller ikke melmøll vi hadde forresten. Kjøpte lufttette bokser til å ha alt av mel i siden, men har sluppet litt opp på det. Sånn litt.men mye bok i bokser enda.
Hva er forskjell på disse? (bortsett fra det opplagte at en er bille og en er møll)
Kommer begge fra egg og larve? Ekle greier! :shy:
 
Støvsuge ja.

Var melbiller ikke melmøll vi hadde forresten. Kjøpte lufttette bokser til å ha alt av mel i siden, men har sluppet litt opp på det. Sånn litt.men mye bok i bokser enda.
Dobbelt innlegg :shy:
 
Back
Topp