Mase russebråk blant annet
Kjedelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mase russebråk blant annet
Jupp, veldigKjedelig
Da var det bare å kaste alt av tørrvarer, vaske (og tørke) skaper og bruke støvsugeren flittig?Grøss. Det har vi hatt en gang
Da var det bare å kaste alt av tørrvarer, vaske (og tørke) skaper og bruke støvsugeren flittig?
Hvordan er formen?: o )Mai! En måned nærmere frøkna's ankomst!! Med mindre hu bestemmer seg for å komme tidlig da..
Hva er villkatten?Satte eldste til å spille villkatten med yngste mens jeg tar en dusj. Vi tre er alene hjemme et par timer nå.
Helt jævlig. Kan nesten ikke gå og vondter overalt. Så mye sofasitting ja. Men hu er aktiv og beveger seg masse, det er det viktigste!Hvordan er formen?: o )
Tungt å gå gravid mot slutten, som regel, ja. Godt hun koser seg inni derHelt jævlig. Kan nesten ikke gå og vondter overalt. Så mye sofasitting ja. Men hu er aktiv og beveger seg masse, det er det viktigste!
Et brettspill veldig mange barn elskerHva er villkatten?
Ååå... Ikke hørt om det før. Hvor mange spiller om gangen?Et brettspill veldig mange barn elsker
Kan være mangeÅåå... Ikke hørt om det før. Hvor mange spiller om gangen?
Koselig daSatte eldste til å spille villkatten med yngste mens jeg tar en dusj. Vi tre er alene hjemme et par timer nå.
Et spill.Hva er villkatten?
Fra en (spille med seg selv, hvor mange klarer jeg på 5 min) til.... Uant mange. Evt flere på lag. Så mange som får plass rusbt bordet.Ååå... Ikke hørt om det før. Hvor mange spiller om gangen?
Koselig da
Hva er forskjell på disse? (bortsett fra det opplagte at en er bille og en er møll)Støvsuge ja.
Var melbiller ikke melmøll vi hadde forresten. Kjøpte lufttette bokser til å ha alt av mel i siden, men har sluppet litt opp på det. Sånn litt.men mye bok i bokser enda.
Dobbelt innleggStøvsuge ja.
Var melbiller ikke melmøll vi hadde forresten. Kjøpte lufttette bokser til å ha alt av mel i siden, men har sluppet litt opp på det. Sånn litt.men mye bok i bokser enda.