Det var veldig godtHørtes kjempe godt ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var veldig godtHørtes kjempe godt ut
Dro til mamma med ungene, mens mannen sykl fikk grillmat.
Nå er det hjem å legge på plass klær som er bretta
Nei men Ronja elsker å brette klær hun gjør detBretter du mine og?
Nei men Ronja elsker å brette klær hun gjør det
Jeg å er ikke så fan ! Men mest fordi jeg samler opp så det blir klær for flere ukerHeldig. Eg hate det like mykje som støvsuging Må brette i kveld. Eg har jo klær til tørk som og må brettes. Og må jo ha det vekk før 17.5.
Jeg å er ikke så fan ! Men mest fordi jeg samler opp så det blir klær for flere uker
Sto det ikke i avisa at noen rømte hjemmene sine i bobil pga russen?Er jo 4-5 naboer som ringer hver natt så de har vel ikke så mye valg
Haha, kjipt tidspunkt å bæsje påDa er det å kikke til ungene før jeg legger meg håper på at ingen av dem har bæsjet (minsten har gjort det de to siste kveldene)
Yeei, flink du erJippi, oppe på 21. plass
Det trenger du nok ikke være!Ok, jeg er ferdig med eksamen.
Jeg har fått en karakter.
Jeg bør slappe av...
Men så var det noen med at min nærmeste kollega og min sjef har planer om å lese oppgaven min i helgen...
Obs, der var jeg nervøs igjen!!
Jeg mener helt ærlig at du er flinkNja. Skulle vært gjort i løpet av inneværende uke, men det går helt fint sånn også.
Men takk for at du helt generelt er velsog flink til å være "oppbyggende" for andre.
Så deilig daDro til mamma med ungene, mens mannen sykl fikk grillmat.
Nå er det hjem å legge på plass klær som er bretta
Fikk en BDet trenger du nok ikke være!
Hvilken karakter fikk du?
Oj sannSto det ikke i avisa at noen rømte hjemmene sine i bobil pga russen?
Skallebank...
Skallebank...