God kveld til deg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld til deg også
Deilig å kunne tørke klær ute
Sier jeg åDet kan han vel ikke gjøre?!
Ja det er lenge dager, er på bohus nå også skal jeg på hybrid når den kommer. Og mulig superspeed innimellomLange dager! Bohus eller Viking?
JaVar du på jobb??
Ja det var veldig deilig men ungene sover ikke daSå deilig da
Jo naboeneSto det ikke i avisa at noen rømte hjemmene sine i bobil pga russen?
Håper dere har hatt en fin dagGod morgen ja. I bursdag her i dag
Godbedring
Nettopp ligget og halvduppet litt i godstolen etter at jeg tok paracet, så det hjalp veldig hørte at minsten plutselig hylte (kastet alle smokkene på gulvet og var fortvilet) og kikket inn til frøkna. Der luktet det virkelig ikke roser, så hun satte seg på do og gjorde seg ferdig *flinke jenta fikk det til på do! *Det er så vondt...
Så flink jenteNettopp ligget og halvduppet litt i godstolen etter at jeg tok paracet, så det hjalp veldig hørte at minsten plutselig hylte (kastet alle smokkene på gulvet og var fortvilet) og kikket inn til frøkna. Der luktet det virkelig ikke roser, så hun satte seg på do og gjorde seg ferdig *flinke jenta fikk det til på do! *
Litt bedre temperatur her også idag deilig på terrassen uten jakkeNydelig vær og god temperatur idag! Blir en tur på vårmarked idag, også nyte dagen på terrassen tror jeg. Hvis lillebror blir i bedre form/humør..
Nesten vindstille her idagSol men kald vind synes jeg
God kveld den har jeg ikke hørt om..God morgen! Fikk sove lenge i dag, satte på en serie nå. Wine country noen som har sett?
Så flink hun erNettopp ligget og halvduppet litt i godstolen etter at jeg tok paracet, så det hjalp veldig hørte at minsten plutselig hylte (kastet alle smokkene på gulvet og var fortvilet) og kikket inn til frøkna. Der luktet det virkelig ikke roser, så hun satte seg på do og gjorde seg ferdig *flinke jenta fikk det til på do! *
Hørtes deilig utNesten vindstille her idag
Hvem fyller år?må snart gjøre oss klare til å dra i bursdag
En blir jo stoltSå flink jente
Det gjør jeg jo alltidDet kommer du til tror jeg
Klart man blir stolt blir jo mere glad enn ungenEn blir jo stolt
Hun er bleiefri på dagtid, men strever med magen. Dermed kniper hun igjen helt til hun får på bleie (bleia er veldig våt på morgenen, så tror ikke hun er klar for å kutte på natt)
Jeg er så redd for forstoppelse
Fordelen av å bo på landet herVi hørte mye av de i natt