Maitråden

Det er så vondt...
Nettopp ligget og halvduppet litt i godstolen etter at jeg tok paracet, så det hjalp veldig :happy: hørte at minsten plutselig hylte (kastet alle smokkene på gulvet og var fortvilet:p) og kikket inn til frøkna. Der luktet det virkelig ikke roser, så hun satte seg på do og gjorde seg ferdig :p *flinke jenta fikk det til på do! *

Nettopp ligget og halvduppet litt i godstolen etter at jeg tok paracet, så det hjalp veldig :happy: hørte at minsten plutselig hylte (kastet alle smokkene på gulvet og var fortvilet:p) og kikket inn til frøkna. Der luktet det virkelig ikke roser, så hun satte seg på do og gjorde seg ferdig :p *flinke jenta fikk det til på do! *
Så flink jente :D

Så flink hun er

En blir jo stolt :D
Hun er bleiefri på dagtid, men strever med magen. Dermed kniper hun igjen helt til hun får på bleie (bleia er veldig våt på morgenen, så tror ikke hun er klar for å kutte på natt) :shy:
Jeg er så redd for forstoppelse :shy:
Klart man blir stolt :D blir jo mere glad enn ungen :p

Back
Topp