Var du på jobb??God morgen fra havet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var du på jobb??God morgen fra havet
Ååhh, så mye fintKlokke, Hummel genser og Tommy Hilfiger bootsVis vedlegget 297673Vis vedlegget 297674Vis vedlegget 297675
Tjaaa. Hatt artritt der før. Væske i ene hoften. Da hadde han vondt i kneet og hoften . Da gikk det over, men klagde her en kveld igjen. Håpe ikke han har leddgikt . Helt fin i hele går og i dag. Skal til legen med han på torsfagUff da sliter han med kneene?
Hørtes smart ut!God morgen
Ble visst ingen planer denne helgen , nå skal jeg faktisk ta det med ro og bli helt frisk
Så koselig!Vært på bytur
Nå skal hele familien på gåtur , familietid
Lange dager! Bohus eller Viking?Hjemme etter 14 timers arbeidsdag !
Så bra det var en koselig dagHjemme.
Koselig konfirmasjon, rett nok ikke så mange jeg kjenner og på bord med noen jeg aldri har truffet før. Men kjekt har det vært og fornøyd konfirmant.
Godt å få av seg bunad og bunadsko.
God kveld KenguGod morgen
TakkÅåhh, så mye fint
Varhvertfall det jeg tenkteHørtes smart ut!
Ja elsker helger og tid sammenSå koselig!
God kveld finaGod kveld Kengu
God kveld SaraGod morgen, Kengu
Og alle andre
God kveld til deg ogsåGod morgen
He he herligVis vedlegget 297808 Var på mimre-kveld i går jeg
God kveld håper dagen har vært super!God morgen i solskinnet! I dag blir en herlig dag
Deilig å kunne tørke klær uteStrålende sol her og, så eg har hengt ut tøy og ein maskin er snart klar. Flott når ungen står opp 6.10
Det kan han vel ikke gjøre?!God morgen, krangling og bråk her. Mannen forskjells behandler ungene
Har du flyttet langt?Skal høytrykkspyle terrassene rundt huset. Har en veldig veldig stor terrasse som går langs hele langsiden og ene kortsiden av huset som trenger en grundig vask. Tror jammen terrassen er oppimot 50-60 kvm. Og to små verandaer på andre langsiden av huset må også spyles. Bare litt usikker på hvordan vi skal komme til med vannslangen.
Ellers har vi nå møblert hele huset og pakket ut det meste. Står bare igjen 14 pappesker i stua som jeg ikke aner hva inneholder.
Ungene får litt besøk også tenker jeg.
Og første skikkelige middagen k nytt hus skal lages og nytes. Spisestuebordet er endelig ryddet for verktøykasser og annet skrot.
Phu..mye slit med å flytte altså. Lang uke.