Våre er blitt såpass store at det går an å forklare den ene som er med på butikken og vil ha blad at greit, men da får ikke du når de andre får til helga. Når de er små er ikke det greit for de må være gamle nok til å forstå og huske.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dereGod morgen ja. I bursdag her i dag
Gossip girlHvilke serie ser du på?
Litt å gjøre jaSkal høytrykkspyle terrassene rundt huset. Har en veldig veldig stor terrasse som går langs hele langsiden og ene kortsiden av huset som trenger en grundig vask. Tror jammen terrassen er oppimot 50-60 kvm. Og to små verandaer på andre langsiden av huset må også spyles. Bare litt usikker på hvordan vi skal komme til med vannslangen.
Ellers har vi nå møblert hele huset og pakket ut det meste. Står bare igjen 14 pappesker i stua som jeg ikke aner hva inneholder.
Ungene får litt besøk også tenker jeg.
Og første skikkelige middagen k nytt hus skal lages og nytes. Spisestuebordet er endelig ryddet for verktøykasser og annet skrot.
Phu..mye slit med å flytte altså. Lang uke.
Ja jeg synes også det
Det har vi !Dette bør dykk snakka om når ungene ikkje er våken.
Dere ogKos dere
Det har vi !
Det skal viDere og
Kos dere på markedNydelig vær og god temperatur idag! Blir en tur på vårmarked idag, også nyte dagen på terrassen tror jeg. Hvis lillebror blir i bedre form/humør..
Nei ikke jeg hellerDa veit eg ikkje kva dykk bør gjøre.
Hvor gamle er barna ?Det har vi !
Nei ikke jeg heller
2 og 4Hvor gamle er barna ?
Tja det er jo litt klinsj mellom ossVurdert å prøve familievernkontoret? Det er ein liten uenighet men den kan jo vokse seg større.
God morgen! Fikk sove lenge i dag, satte på en serie nå. Wine country noen som har sett?
Se om jeg husker detIkke sett. Du må gjerne oppdatere på hva du syns