Maitråden

God morgen i solskinnet! I dag blir en herlig dag
Så fint

Jeg lurer på om lillemor skal få duploen i dag. Den kom på fredag, men da kom svigermor og i går var det konfirmasjon.

Men kanskje vente og la henne leke med bestemor i dag... Den hadde jo vært knall som bursdagsgave så svær som den er, men det er for lenge å vente

Rolig morgen her, ligger å ser serie , gutta og hunden sover fortsatt
Tre unger og bestemor er oppe, mannen veksler mellom søvn og våken i en fascinerende syklus, snakker et øyeblikk, sover og snorker det neste

Men egentlig skal vi stå opp og lage frokost og diskuterte nettopp hva vi skal gjøre med at vi glemte å ta ut brød

God morgen.. vi har allerede hatt en dupp. Ingen søvn i natt..

Tre unger og bestemor er oppe, mannen veksler mellom søvn og våken i en fascinerende syklus, snakker et øyeblikk, sover og snorker det neste

Men egentlig skal vi stå opp og lage frokost og diskuterte nettopp hva vi skal gjøre med at vi glemte å ta ut brød
Litt tidligere oppr hos dere

Hva bringer dagen ?
Skal høytrykkspyle terrassene rundt huset. Har en veldig veldig stor terrasse som går langs hele langsiden og ene kortsiden av huset som trenger en grundig vask. Tror jammen terrassen er oppimot 50-60 kvm. Og to små verandaer på andre langsiden av huset må også spyles. Bare litt usikker på hvordan vi skal komme til med vannslangen.
Ellers har vi nå møblert hele huset og pakket ut det meste. Står bare igjen 14 pappesker i stua som jeg ikke aner hva inneholder.

Ungene får litt besøk også tenker jeg.
Og første skikkelige middagen k nytt hus skal lages og nytes. Spisestuebordet er endelig ryddet for verktøykasser og annet skrot.

Phu..mye slit med å flytte altså. Lang uke.

Hørtes ikke bra ut
Ikkje greit å forskjellsbehandle. Det skjedde når eg var barn, det er vondt og sårt.
Nei jeg blir irritert av det. De er fortsatt små og skjønner ikke det.

Han han har kjøpt en bil hver til gutta og ikke noe til M, forrige uke kjøpe han 17 mai tromme til henne og ikke til gutta, de ble lei seg for de ville også tromme.

Det blir feil for meg, men han mener det er greit at de får annenhver gang

Nei jeg blir irritert av det. De er fortsatt små og skjønner ikke det.

Han han har kjøpt en bil hver til gutta og ikke noe til M, forrige uke kjøpe han 17 mai tromme til henne og ikke til gutta, de ble lei seg for de ville også tromme.

Det blir feil for meg, men han mener det er greit at de får annenhver gang

Om man kjøper utenom bursdag, må det vere til alle eller ingen. Eg kjøpte is til eldste, som hjalp på butikken mens yngste var i bursdag. Men ellers gjør eg det likt for dei.

Back
Topp