Kos degFørst skal jeg være med å løpe Holmenkollstafetten, og etter det er det en felles sosial sammenkomst for lagene fra jobben min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos degFørst skal jeg være med å løpe Holmenkollstafetten, og etter det er det en felles sosial sammenkomst for lagene fra jobben min
En del av de er nok helt ok en finnes nok endel som burde prøvd litt annet flrstSyns det er en skremmende økning på dette området.
He he ser denJa.. prisen å betale for at lille nå sovner kl 19. Da våkner han tidlig
Det er jo braYes det er flott ! Men den blir mest sannsynelig stengt neste år
Jeg skulle på jobbHusker når mine våkna så tidlig
Kom akkurat hjemKveldsvakt her ellers tid med ungene før det hvor lenge jobber du?
Pga jobbPga jobb eller tidlig våkne barn?
Jeg skulle på jobb
Ja det blir nok tøftJa det sa du i går, bare sa ungene mine sto opp då, når eg kommer i gang med studier og så jobb må nok eg opp då kvar dag
Ja det blir nok tøft
Oki tenkte meg detPga jobb
Hatt en fin dag?Hjemme etter 14 timers arbeidsdag !
Ja det er detJa men sånn er det med barn eg må få klar til skule, etter at eg har stelt meg og jobb begynner 8.00. Men må jo skifte tøy før og. Verre når eg må på andre siden av byn til klokka er 8.00...
Ja travel men braHatt en fin dag?
Så bra du har hatt det fintHjemme.
Koselig konfirmasjon, rett nok ikke så mange jeg kjenner og på bord med noen jeg aldri har truffet før. Men kjekt har det vært og fornøyd konfirmant.
Godt å få av seg bunad og bunadsko.