Ja russebråk, huset rister vi ringer politet hver natt :/Politi?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja russebråk, huset rister vi ringer politet hver natt :/Politi?!?
Virkelig!Uff ja... det påvirker veldig..
Ja russebråk, huset rister vi ringer politet hver natt :/
En gang i tiden ble det her sett på som "fattigmansmat" og ingen ville ha det, dermed så ble det ikke solgt og farsvant ut av det norske kosthold for en 100 år siden eller så.Den er vel litt utkonkurrert av poteten
Virkelig!
De skulle operere en 2åring her på serien, og jeg ble sint og dårlig pga en ansatt der som dreit seg ordentlig ut under denne operasjonen altså, barn...blir så lei meg når jeg ser noe skjer med barn
Ja russebråk, huset rister vi ringer politet hver natt :/
Ja rart de ikke har det, det er 3 året på rad nåKjedelig. Men då må jo politi ha fast rute dit då...
De sender de vekk, men det skjer jo hver dag så hjelper liteGjør de noe med det?
Min lurer på hvordan jeg kan orke å se på det i det hele tatt, han oier seg og stønner hvis han får se når de er inne og operererÅå det er så grusomt.. mannen skjønner ikke at jeg gidder å se på det når jeg tuter så fælt
Ser mest når han ikke er hjemme
38. eller deromkring for et par dager sidenHvor var du ?
Hørtes flott utEn gang i tiden ble det her sett på som "fattigmansmat" og ingen ville ha det, dermed så ble det ikke solgt og farsvant ut av det norske kosthold for en 100 år siden eller så.
I Danmark hvor min mor kommer fra skjedde ikke det samme...
Jeg husker den fra uendelig lange og herlige sommere med bading, sol, alt for mye is, røde pølser og grønn brus hos mormor
Min lurer på hvordan jeg kan orke å se på det i det hele tatt, han oier seg og stønner hvis han får se når de er inne og opererer
Så, jeg får bare se når han ikke er hjemme
De sender de vekk, men det skjer jo hver dag så hjelper lite
Så du prøvde å se i "feil" rekkefølge du også.Jeg begynte med den, men den forsvant får ikke sett resten
Å JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!The originals er AWESOME
Russen bråker for mye?Nei må si god natt, å ringe politiet også legge meg
God natt
Jeg begynte på den en gang, men falt litt av. Så begynte jeg å ta opp tråden vampire diaries, og fant ut at jeg måtte gi the originals en sjanse til. Ingen anger på detÅ JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dere er søsken, det hadde jeg ikke fått med megMirell
Ja rart de ikke har det, det er 3 året på rad nå