Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
God morgen Då bestemte yngste at det var morgen
God morgen. Vi har vært oppe en time allerede...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen Då bestemte yngste at det var morgen
Da falt jeg også av så jeg burde tatt igjen fra gammelt.Jeg holder på med sesong 2 falt av etter derek døde, så skal se alt denne gangen
God morgen. Vi har vært oppe en time allerede...
Ja digg mine er blitt eldre, så sover dei litt lengre
Det var det da.
Jeg er bare glad de blir så store de ikke vekker meg selv om de står opp. Og litt glad til. Elstemann våkner mellom 6 og 6.30. Han er 10,5 år gammel.. Minstemor på 3 våkner også i den tiden. Men det betyr at jeg bare må stelle henne (han kan, men hun godtar det for tiden ikke) så kan jeg legge meg igjen. Fridager altså. Så kan han passe henne.
Mellomste er 8 år og sover helst til i 8 tiden
I dag skal vi i konfirmasjon så eldste og yngste er gått inn for å kose med bestemor som kom i går, kjørende langveis fra.
Da falt jeg også av så jeg burde tatt igjen fra gammelt.
Jeg så oppigjen hele gilmore Girls for noe siden.
Men hvor ser jeg greys? Sumo?
Ja digg mine er blitt eldre, så sover dei litt lengre
Vi skal alle mann. Altså svigermor kom for hun er tante til konfirmanten. De ber altså mannen som er konfirmantens fetter. Og hele familien hans. Det blir mye folk, hun er yngste søskenbarn på denne siden i alle fall og svært mange er etablert med familie.Heldig at dykk kan gå i konfirmasjon
Ok, viaplay har vi, sumo er jeg ikke sikker påViaplay og sumo Viaplay hadde bare til og med sesong 14, så jeg kjøpte meg sumo nå for å få sett sesong 15. Nå ble det jo annonsert 2 nye sesonger også. Så vi blir aldri ferdig heldigvis
Vi skal alle mann. Altså svigermor kom for hun er tante til konfirmanten. De ber altså mannen som er konfirmantens fetter. Og hele familien hans. Det blir mye folk, hun er yngste søskenbarn på denne siden i alle fall og svært mange er etablert med familie.
Ja, gleder meg til det
Det at mine sover hele natta er eg veldig glad for
Ok, viaplay har vi, sumo er jeg ikke sikker på
Vi skal alle mann. Altså svigermor kom for hun er tante til konfirmanten. De ber altså mannen som er konfirmantens fetter. Og hele familien hans. Det blir mye folk, hun er yngste søskenbarn på denne siden i alle fall og svært mange er etablert med familie.
På Bohus...husker ikke hva det het skal finne bilde!Hva har du kjøpt?
Det var fintKjøpt på europris
Se svaret til KenguHva slags kjøpte du?
Hehe, hva fant du til deg??Finnet litt til mannen hvertfall ( sp ble det visst med Noe til meg også merkelig nok)