Maitråden

Jeg holder på med sesong 2 :hilarious: falt av etter derek døde, så skal se alt denne gangen :p
Da falt jeg også av så jeg burde tatt igjen fra gammelt.

Jeg så oppigjen hele gilmore Girls for noe siden.
Men hvor ser jeg greys? Sumo?

Ja digg mine er blitt eldre, så sover dei litt lengre:)

Det var det da.

Jeg er bare glad de blir så store de ikke vekker meg selv om de står opp. Og litt glad til. Elstemann våkner mellom 6 og 6.30. Han er 10,5 år gammel.. Minstemor på 3 våkner også i den tiden. Men det betyr at jeg bare må stelle henne (han kan, men hun godtar det for tiden ikke) så kan jeg legge meg igjen. Fridager altså. Så kan han passe henne.

Mellomste er 8 år og sover helst til i 8 tiden

I dag skal vi i konfirmasjon så eldste og yngste er gått inn for å kose med bestemor som kom i går, kjørende langveis fra.

Det var det da.

Jeg er bare glad de blir så store de ikke vekker meg selv om de står opp. Og litt glad til. Elstemann våkner mellom 6 og 6.30. Han er 10,5 år gammel.. Minstemor på 3 våkner også i den tiden. Men det betyr at jeg bare må stelle henne (han kan, men hun godtar det for tiden ikke) så kan jeg legge meg igjen. Fridager altså. Så kan han passe henne.

Mellomste er 8 år og sover helst til i 8 tiden

I dag skal vi i konfirmasjon så eldste og yngste er gått inn for å kose med bestemor som kom i går, kjørende langveis fra.

Heldig at dykk kan gå i konfirmasjon:)

Da falt jeg også av så jeg burde tatt igjen fra gammelt.

Jeg så oppigjen hele gilmore Girls for noe siden.
Men hvor ser jeg greys? Sumo?

Viaplay og sumo :) Viaplay hadde bare til og med sesong 14, så jeg kjøpte meg sumo nå for å få sett sesong 15. Nå ble det jo annonsert 2 nye sesonger også. Så vi blir aldri ferdig heldigvis :D :D

Heldig at dykk kan gå i konfirmasjon:)
Vi skal alle mann. Altså svigermor kom for hun er tante til konfirmanten. De ber altså mannen som er konfirmantens fetter. Og hele familien hans. Det blir mye folk, hun er yngste søskenbarn på denne siden i alle fall og svært mange er etablert med familie.

Viaplay og sumo :) Viaplay hadde bare til og med sesong 14, så jeg kjøpte meg sumo nå for å få sett sesong 15. Nå ble det jo annonsert 2 nye sesonger også. Så vi blir aldri ferdig heldigvis :D :D
Ok, viaplay har vi, sumo er jeg ikke sikker på

Vi skal alle mann. Altså svigermor kom for hun er tante til konfirmanten. De ber altså mannen som er konfirmantens fetter. Og hele familien hans. Det blir mye folk, hun er yngste søskenbarn på denne siden i alle fall og svært mange er etablert med familie.

Det er jo den beste løsningen syns eg. Hos meg veit familien at barnevakter har eg få av men likevel ble kun eg invitert. Så når barnevakt avlyste i går kveld, måtte eg avlyse konfirmasjon til hun eg er fadder til..

Høres ut til å bli mange! Vet du antallet?

Back
Topp