Maitråden

Da er det å kikke til ungene før jeg legger meg :) håper på at ingen av dem har bæsjet (minsten har gjort det de to siste kveldene) :p

Da er det å kikke til ungene før jeg legger meg :) håper på at ingen av dem har bæsjet (minsten har gjort det de to siste kveldene) :p
Det er mye koselig med baby/todlerlivet, men den derre "klarer jeg å skifte den bleien uten alt for mye lys, og uten at ungen våkner" savner jeg IKKE.....

Ok, jeg er ferdig med eksamen.
Jeg har fått en karakter.
Jeg bør slappe av...

Men så var det noen med at min nærmeste kollega og min sjef har planer om å lese oppgaven min i helgen...
Obs, der var jeg nervøs igjen!!

Ingen bæsj idag :D
Men, vi er veldig heldige for begge ungene legger seg til med en gang de kommer tilbake i senga :p
Her kom det veldig an på.
Eldste hadde en periode fra han var rundt 4 måneder til han var 8-9 måneder hvor han gjorde stort i bleien når vi la oss og trengtes å trilles til kl var 1-3 om natten for å ikke ha konstant skriking (og ja jeg måtte trille, mannen skulle på jobb dagen etter og det var lytt i leilighetskomplekset vi bodde i).
Frøkna våknet av ingenting, men var lett til å få til å sovne igjen.
Lille U, han var i totalt koma, dersom han syntes vi styret litt for mye med den bleien og vasket litt for godt snorktet han bare høyere i protest

Ok, jeg er ferdig med eksamen.
Jeg har fått en karakter.
Jeg bør slappe av...

Men så var det noen med at min nærmeste kollega og min sjef har planer om å lese oppgaven min i helgen...
Obs, der var jeg nervøs igjen!!

Ingenting å være nervøs for :D

Åå det er så tungvint når de gjør det..

Nja. Skulle vært gjort i løpet av inneværende uke, men det går helt fint sånn også.

Men takk for at du helt generelt er velsog flink til å være "oppbyggende" for andre.

Jeg har helt ærlig ikke brukt det før, men naboen dyrker økologiske grønnsaker og hadde alt for mye, så lurte på om vi ville ha. Og det er absolutt noe vi kommer til å bruke mere av
Jeg aner ikke hva det smaker eller hvordan det skal brukes, aldri prøvd

Back
Topp