Er jo 4-5 naboer som ringer hver natt så de har vel ikke så mye valgMen godt at de faktisk rykker ut å gjør noe da. Sjeldent de rykker ut til bråk her..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er jo 4-5 naboer som ringer hver natt så de har vel ikke så mye valgMen godt at de faktisk rykker ut å gjør noe da. Sjeldent de rykker ut til bråk her..
Jo det har du vel ? Trodde vi fortalte det for 2 år siden når vi var her sistDere er søsken, det hadde jeg ikke fått med meg
Så koselig
Sov godtNatta
Da bare husker jeg det ikke, koselig likevelJo det har du vel ? Trodde vi fortalte det for 2 år siden når vi var her sist
Det er mye koselig med baby/todlerlivet, men den derre "klarer jeg å skifte den bleien uten alt for mye lys, og uten at ungen våkner" savner jeg IKKE.....Da er det å kikke til ungene før jeg legger meg håper på at ingen av dem har bæsjet (minsten har gjort det de to siste kveldene)
Klatrer oppoverJippi, oppe på 21. plass
En så lengeKlatrer oppover
Ingen bæsj idagDet er mye koselig med baby/todlerlivet, men den derre "klarer jeg å skifte den bleien uten alt for mye lys, og uten at ungen våkner" savner jeg IKKE.....
Her kom det veldig an på.Ingen bæsj idag
Men, vi er veldig heldige for begge ungene legger seg til med en gang de kommer tilbake i senga
Ok, jeg er ferdig med eksamen.
Jeg har fått en karakter.
Jeg bør slappe av...
Men så var det noen med at min nærmeste kollega og min sjef har planer om å lese oppgaven min i helgen...
Obs, der var jeg nervøs igjen!!
Jippi, oppe på 21. plass
Da er det å kikke til ungene før jeg legger meg håper på at ingen av dem har bæsjet (minsten har gjort det de to siste kveldene)
Nja. Skulle vært gjort i løpet av inneværende uke, men det går helt fint sånn også.Du er flink
Jeg aner ikke hva det smaker eller hvordan det skal brukes, aldri prøvdJeg har helt ærlig ikke brukt det før, men naboen dyrker økologiske grønnsaker og hadde alt for mye, så lurte på om vi ville ha. Og det er absolutt noe vi kommer til å bruke mere av
Alt vel?Vært på ultralyd nr.1 idag