Vi får nå seJa det får man si
Men holder meg nok ikke der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får nå seJa det får man si
Men holder meg nok ikke der
Nei, men bor rett ved en pendlerparkering hvor de synes det er veldig gøy å ståBor du nær festingen?
Mye jeg har glemtJeg gjør også det
Hvorfor det ?
Altså, jeg kan gråte av noen episoder til vanlig. Men når hormoner løper løpsk...ikke det smarteste å se daHehehe samme her
Enig! Jeg savner og lexie og Mark
Nei det blir veldig lite skravling fra i morgen og fram til tirsdag vertfallVi får nå se
Hvordan gikk det?Vært på ultralyd nr.1 idag
Åå ?Uvanlig nå til dags faktisk
Du får den nok igjenJobber med saken men har likt meg der oppe i 9 dager
Da regner jeg med at du følger opp med The Originals etterpå som er en spinof (og nesten bedre)Vampire diaries her.
Jeg begynte med den, men den forsvant får ikke sett restenDa regner jeg med at du følger opp med The Originals etterpå som er en spinof (og nesten bedre)
Sett begge
Du får den nok igjen
Altså, jeg kan gråte av noen episoder til vanlig. Men når hormoner løper løpsk...ikke det smarteste å se da
Er uansett ikke mye skravling i helgeneNei det blir veldig lite skravling fra i morgen og fram til tirsdag vertfall
The originals er AWESOMEDa regner jeg med at du følger opp med The Originals etterpå som er en spinof (og nesten bedre)
Sett begge
Helt grei om man liker varulver og magiEr den bra?
Pleier være mye lenger nedÅå ?
Så gøy hvordan gikk det?Vært på ultralyd nr.1 idag