Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Vært på ultralyd nr.1 idag
Ser det bra ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vært på ultralyd nr.1 idag
Ååå hvordan var det ?Vært på ultralyd nr.1 idag
Jeg holder på med sesong 2 falt av etter derek døde, så skal se alt denne gangenNå måtte jeg smile litt, jeg har nemlig ikke sett ferdig greys, kun ut sesong 12. Så jeg begynte på 13 for noen uker siden og er på 15 nå. Så det har jeg sett på i kveld, nå ligger jeg i senga å surfer litt før natta
Er veldig vanskelig å få tak i her i Norge (mamma klagde alltid på det), har sett det på Meny noen ganger men koster en delJeg har helt ærlig ikke brukt det før, men naboen dyrker økologiske grønnsaker og hadde alt for mye, så lurte på om vi ville ha. Og det er absolutt noe vi kommer til å bruke mere av
Den er vel litt utkonkurrert av potetenEr veldig vanskelig å få tak i her i Norge (mamma klagde alltid på det), har sett det på Meny noen ganger men koster en del
Jeg holder på med sesong 2 falt av etter derek døde, så skal se alt denne gangen
Hvorfor det ?Ja dei er flott. Men dei står ikkje bed, men midt på ein bakke. Blir jo klippet ned der...
YesSer det bra ut?
Enig! Jeg savner og lexie og MarkÅå elsker den serien, og hater den. Fy som jeg gråter i noen episoder!
Jeg så på den da jeg nylig var blitt gravid med minsten, tutet som en unge ved noen episoderÅå elsker den serien, og hater den. Fy som jeg gråter i noen episoder!
Jeg sitter på Laptopen og da kan jeg skrive uten å se på tastaturetPrøver på det
Helt topp!Ååå hvordan var det ?
Mhm!!Enig! Jeg savner og lexie og Mark
Jeg har klart å kravle meg opp til 25.Oi !! Jøss
Uvanlig nå til dags faktiskHvem ellers
Så godt å høreHelt topp!
Bor du nær festingen?Åååå der var russen i gang...
Hvor var du ?Jeg har klart å kravle meg opp til 25.
Jeg så på den da jeg nylig var blitt gravid med minsten, tutet som en unge ved noen episoder