Mandag «flytter» jeg til mamma for å lese til eksamen det blir deilig, egen leilighet og treningsrom og sånn. Akkurat det jeg trenger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lenge skal du være der?Mandag «flytter» jeg til mamma for å lese til eksamen det blir deilig, egen leilighet og treningsrom og sånn. Akkurat det jeg trenger
Bare til tirsdagHvor lenge skal du være der?
Å det blir ikke lenger neiBare til tirsdag
Så bra det gikk over all forventningFlinke jenta mi Med medfødt emaljefeil og reflux så går det utover tenna . Hun var utrolig flink i dag. Var nytt for meg dette så en smule nervøs men gikk over all forventing .
Så braFlinke jenta mi Med medfødt emaljefeil og reflux så går det utover tenna . Hun var utrolig flink i dag. Var nytt for meg dette så en smule nervøs men gikk over all forventing .
skulle ikke du lese?På mølla
Jo lest i hele dag ! Men måtte ta en treningspause. Må bevege meg litt det verker så i skuldrene :/ sliti mye med det dette åretskulle ikke du lese?
Så kjedelig. Godt å få beveget seg litt daJo lest i hele dag ! Men måtte ta en treningspause. Må bevege meg litt det verker så i skuldrene :/ sliti mye med det dette året
Så bra det gikk over all forventning
JaSå bra
Middag laget, nå må jrg egentlig ta fatt på husarbeid men det frister så lite...
mannen har fått karantene av meg og ligger på rommet for deg selv
Flinke jenta mi Med medfødt emaljefeil og reflux så går det utover tenna . Hun var utrolig flink i dag. Var nytt for meg dette så en smule nervøs men gikk over all forventing .
Første tidlig ul imorgen. Herrefred for jeg gruer meg
TakkLykke til
Hvor har det vært dugnad?Eg er helt skutt etter dugnad...
Hvor har det vært dugnad?