Jeg vil også!!!!!!!!Ja jeg kjenner at jeg ikke har trent på en stund! Var så godt i gang med øvelsene til PHS, men må nok begynne med pt kjekkasen igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil også!!!!!!!!Ja jeg kjenner at jeg ikke har trent på en stund! Var så godt i gang med øvelsene til PHS, men må nok begynne med pt kjekkasen igjen
Jeg vil også!!!!!!!!
Det var blant annet det russiske revolusjon du skulle lese om?Mandag «flytter» jeg til mamma for å lese til eksamen det blir deilig, egen leilighet og treningsrom og sånn. Akkurat det jeg trenger
Ah ! Har ikke den kanalenDet var blant annet det russiske revolusjon du skulle lese om?
Det har akkurat begynt et program på Viasat History om Nikolaj og Aleksander, de to siste Tsarene i Russland.
Den sist ble drept som en del av revolusjonen.
Så synd, ikke sikkert det er relevant til pensum da, men tenkte jeg muligens kunne tipse deg sånn i tilfelleAh ! Har ikke den kanalen
Jeg er med jeg. Når jeg kommer meg ut herfraDu får bli med han er super Kjekk
TakkSå synd, ikke sikkert det er relevant til pensum da, men tenkte jeg muligens kunne tipse deg sånn i tilfelle
Glemmer nesten å trene når han er på jobbJeg er med jeg. Når jeg kommer meg ut herfra
Hahahahaha morro!!!Glemmer nesten å trene når han er på jobb
Haha herregud
Grunnen til at jeg valgte han egentlig er at han var Refleksologen min førstHahahahaha morro!!!
Han vil jeg se
Hahahahaha galskap.Grunnen til at jeg valgte han egentlig er at han var Refleksologen min først
Også pusha han litt på han er jo begge deler, og da ble det ikke så kleint heller siden jeg kjente litt fra førHahahahaha galskap.
Jaja skitt happens
Det kan jeg tenke megDeilig å være hjemme igjen
Det tror jeg på velkommen hjem!Deilig å være hjemme igjen
Ser den håper jeg får begynt å trene litt igjen snart jeg ogsåOgså pusha han litt på han er jo begge deler, og da ble det ikke så kleint heller siden jeg kjente litt fra før
Dette er vel en av de få gangene hvor jeg tenker at helgen kan venteGlad for at det snart er helg
Er så trøtt og sliten for tiden...,
Mye å gjøre på jobben om dagen?Glad for at det snart er helg
Er så trøtt og sliten for tiden...,
Helgen kan vel ikke vente?!Dette er vel en av de få gangene hvor jeg tenker at helgen kan vente