~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Det var snilt gjort hva har dere gjort ?I hagen min Eg leier, så huseierne kom og hjalp i kveld. Hadde ikkje klart det uten dei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var snilt gjort hva har dere gjort ?I hagen min Eg leier, så huseierne kom og hjalp i kveld. Hadde ikkje klart det uten dei.
Det var snilt gjort hva har dere gjort ?
Han er sykKva gjorde kengumannen? :O
Leiinga eller treninga ?Så kjedelig. Godt å få beveget seg litt da
Skulle ønske jeg kunne hive meg på
Hva brukes den til da?Veldig poppis blant turnere
Det er kjiptHe he ja
De hr skrudd opp prisene helt sinnsykt
Er han syk?Middag laget, nå må jrg egentlig ta fatt på husarbeid men det frister så lite...
mannen har fått karantene av meg og ligger på rommet for deg selv
Treninga. Klør i fingrene etter å komme meg i bevegelse igjenLeiinga eller treninga ?
Flink du erTreningstøyet er på, barn skal legges. Her skal det pumpes og leses
Høres fantastisk utMandag «flytter» jeg til mamma for å lese til eksamen det blir deilig, egen leilighet og treningsrom og sånn. Akkurat det jeg trenger
Så bra det gikk fintFlinke jenta mi Med medfødt emaljefeil og reflux så går det utover tenna . Hun var utrolig flink i dag. Var nytt for meg dette så en smule nervøs men gikk over all forventing .
Ja jeg kjenner at jeg ikke har trent på en stund! Var så godt i gang med øvelsene til PHS, men må nok begynne med pt kjekkasen igjenTreninga. Klør i fingrene etter å komme meg i bevegelse igjen
Det blir deilig gratis mat åHøres fantastisk ut
Masse lykke tilFørste tidlig ul imorgen. Herrefred for jeg gruer meg
Dugnad er hardt arbeid!Eg er helt skutt etter dugnad...
Det er kjedelig jaAltså jeg spyr av historie det er grise kjedlig ! Norsk politikk på 1800 - tallet. Nasjonalisme og demokratisering
Eh ja !Det er kjedelig ja
Hehe, det er luksus!Det blir deilig gratis mat å
Ja det blir fint detHehe, det er luksus!