Så kjedelig daNei jeg er forsynt, det er en kjip bransje
Dårlig lønn og dårlig arbeidstid?
Er det noe annet enn politi du kunne tenke deg å bli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig daNei jeg er forsynt, det er en kjip bransje
Jeg kjenner han, det kommer ikke til å skje..Det synes jeg han skal gjøre ! Det er virkelig fortjent
Jeg har alltid hatt grei lønn og arbeidstider, er mere selve bransjen og folka i denSå kjedelig da
Dårlig lønn og dårlig arbeidstid?
Er det noe annet enn politi du kunne tenke deg å bli?
Knuste faktisk. Godt det er blitt gjort daJeg kjenner han, det kommer ikke til å skje..
Men han har klart å bytte frontruten på bilen min som han knuste før jeg kommer hjem
Knust og knust.Knuste faktisk. Godt det er blitt gjort da
Oi det er skummelt jaKnust og knust.
Han fikk en stor steinsprut rose på vei til jobb.
Når han kom tilbake til bilen etter jobb hadde rosen blitt en 50 cm lang sprekk som fortsatte å vokse...
hehe typisk mannfolkSitter og tenker at det hadde vært veldig koselig om mannen hadde kjøpt noen blomster eller slik til jeg kommer hjem siden jeg er ferdig med eksamen, men vet det ikke kommer til å skje
Men jeg vil jo at han skal overraske meghehe typisk mannfolk
hvis ikke de får direkte beskjed om det så skjer det sjeldent
jeg kan telle på 1 hånd hvor mange ganger mannen har kjøpt blomster til meg de siste 11 åreneMen jeg vil jo at han skal overraske meg
Kan ikke gi beskjed om det da..
Det kan vel jeg også på de siste 22 årene ogsåjeg kan telle på 1 hånd hvor mange ganger mannen har kjøpt blomster til meg de siste 11 årene
hahaha.Det kan vel jeg også på de siste 22 årene også
Ikke mer enn 18 her men kan trolig telle dem jeg ogsåDet kan vel jeg også på de siste 22 årene også
Supert at det løste seg håper du får en minnerik dag!
Ikke lyst til å hente barn...
100% sikkerSikker på det ??
Hvis ikke noen tipser han om at det er lurtSitter og tenker at det hadde vært veldig koselig om mannen hadde kjøpt noen blomster eller slik til jeg kommer hjem siden jeg er ferdig med eksamen, men vet det ikke kommer til å skje