Maitråden

Sitter og tenker at det hadde vært veldig koselig om mannen hadde kjøpt noen blomster eller slik til jeg kommer hjem siden jeg er ferdig med eksamen, men vet det ikke kommer til å skje
hehe typisk mannfolk :P

hvis ikke de får direkte beskjed om det så skjer det sjeldent :P

Altså.. De bygger jo på ett nytt bygg her på SiV.
Så naturligvis blir det litt bulder og brak.

Men likevel...
Hver dag når pipinga runger igjennom luften og jeg forbereder meg på bulder og brak.
Så skvetter jeg liiiiike herlig hver gang det smeller og det rister i hele gulvet :banghead::hilarious:

Jeg setter pris på sånne enkle ting som at mannen kjørte "min" bil i går, og den har sagt "pling, lite spylerveske" noen dager men det har ikke jeg gjort noe med for jeg glemmer det jo....
. Når han kjørte den da den dessuten "pling, lite drivstoff" og min mann har sterk rekkeviddeangst selv om dette dreier seg om diesel som kan kjøre til og fra jobb ei uke med sånt varsel før det er fare for å gå tom.

Så han har fikset begge deler på sin kjøre unger til og fra øving på begge sider av øya-runde i går.

Og hadde med en pose skolekritt han hadde kjøpt på europris når han kjøpte spylerveske. Og hadde måttet forklare ungene at på vår tid brukte man kritt og svamp på skolen... Unger av en tid med whiteboard og smartboard i klasserommet.

Back
Topp