Jeg sitter på høyskolen bakerst i rommetBurde absolutt jeg å ! Slår på lydboka nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sitter på høyskolen bakerst i rommetBurde absolutt jeg å ! Slår på lydboka nå
Lurt jeg dro hjem fra skolen for å lese og fordi jeg hadde lyst på pizzaen i frysa...men burde sitti der å lestJeg sitter på høyskolen bakerst i rommet
Krysser alt jeg harDet ser sånn ut.. blir spennende å se når vi får svar på den neste benmarsprøven
Tar det ikke så seriøst i dag.Lurt jeg dro hjem fra skolen for å lese og fordi jeg hadde lyst på pizzaen i frysa...men burde sitti der å lest
Supert at det løste seg håper du får en minnerik dag!Hadde barnevakt for begge. Men 2 ulike. Så ble den eine sjuk men den andre kunne ha begge.
SkjønnerPeg eller knapp er en tilgang til magesekken i stedet for sonde i nesa
Nei jeg er veldig sånn skippertaks person, hadde håpa at det hadde endra seg. Men nei...akkurat som på vgsTar det ikke så seriøst i dag.
Var ferdig med eksamen i går, nå driver alle etter tur og presenterer oppgavene våre.
Følger ikke så nøye med i dag for å si det slik
Hva er det egentlig du studerer?Nei jeg er veldig sånn skippertaks person, hadde håpa at det hadde endra seg. Men nei...akkurat som på vgs
Tar studiekompetanseHva er det egentlig du studerer?
Hva skal du bli?
Koselig med bildeDa har jeg endelig fått surret med til å legge til et profil bilde...bedre sent enn aldri...
Dersom det er det du ønsker, hvorfor legge det på is?Tar studiekompetanse
Hadde tenkt politi; men tror jeg legger det litt på is etter dette året
Jeg har ihvertfall ikke tatt denÅåå motivasjon ! Hvor er du ???
Fordi jeg har innsett at det ikke kommer til å gå. Det er kun derfor jeg har tatt dette året her, har jo fagbrev egentlig. Så nå vet jeg ikke hva Jeg gjørDersom det er det du ønsker, hvorfor legge det på is?
Sikker på det ??Jeg har ihvertfall ikke tatt den
Var det ikke fagbrev som kok du hadde?Fordi jeg har innsett at det ikke kommer til å gå. Det er kun derfor jeg har tatt dette året her, har jo fagbrev egentlig. Så nå vet jeg ikke hva Jeg gjør
StemmerVar det ikke fagbrev som kok du hadde?
Så hvorfor ikke fortsette med det, eller spesialisere seg innen kokkeyrket?Stemmer
Nei jeg er forsynt, det er en kjip bransjeSå hvorfor ikke fortsette med det, eller spesialisere seg innen kokkeyrket?
Det synes jeg han skal gjøre ! Det er virkelig fortjentSitter og tenker at det hadde vært veldig koselig om mannen hadde kjøpt noen blomster eller slik til jeg kommer hjem siden jeg er ferdig med eksamen, men vet det ikke kommer til å skje