Maitråden

Jepp. Vært klar lenge :) må bare kjøpe en strømpebukse til meg selv i dag.

Eneste er at jeg inne aner når guttungen skal møte i morgen tidlig. Ikke fått noe 17.mai info fra skolen.. merkelige greier
Så rart? Det pleier jo å dukke opp i god tid?:rolleyes:
Satser på at dere kom i tide:P

Da er vi på vei hjem etter en lang og fantastisk dag :)

Trøtt. No!

Vi skulle gå en liten fjelltur flr middag , gikk feil og endte med en mye lenger tur.
Alle er like slitne i grunn

Da er eg heima. Barna gikk til far i sekstida. No sitt eg på sofaen med såre bein. Guttungen havna i lokalaviso og. Og eit kjøkken som ikkje ser ut :laughing002

Søvnløs. Våknet for en god halvtime siden og fikk for meg at jeg ikke så skolekoret på programmet for dagen.

Det står der sikkert og kan sjekkes når jeg skal levere veksel. Men sove fikk jeg ikke til. Jeg er merkelig nok spent, kjenner jeg i magen.

Dette blir en lang dag....
Håper dere har hatt en fin dag Sara!:D

Ble varmt her , dress bøe fort skiftet ut for kengubarnet
Ble varmt her også. Musikanten droppet unifoemsjakken etter toget. Vi andre var godt varme i bunad og festdrakt

God morgen! Fin dag i går?
Vi hadde en nydelig dag :D i dag sprutregner det, jeg er potte tett og hele kroppen gjør vondt, tror jeg bare holder senga jeg..

God morgen! Fin dag i går?
Vi hadde en nydelig dag :D i dag sprutregner det, jeg er potte tett og hele kroppen gjør vondt, tror jeg bare holder senga jeg..
Huff da, god bedring

Vi hadde en strålende dag i går, jeg har ikke sett ut enda, men det regner i alle fall ikke. Værmeldinga tilsier lettskyet og 18 grader ethvert så fint vær tenker jeg.

Akkurat som oss.
Vi var hjemme kl 2050, og flagget ble tatt inn kl 2100 :)
Vårt kom nok ned 20 min etter deres.

Nå flommer jo nettet over av artikler om at flaggtidene ikke er lovpålagt for privatfolk (i ale fall gjør Google sine anbefalte artikler til meg det. Ettersom jeg googlet noe om flagg på et tidspunkt i går og har surret meg innom en sånn artikkel i dag. Da tror den jeg er superinerresert) men i prøver jo overholde dem likevel. Selv om jeg flagget klokken 7 i går tidlig. Det gjør jeg på 17.mai. Når slutten går setter jeg flagget opp.

God morgen alle sammen
Det regner , håper det letter litt etterhvert.
Blir en rolig ryddedag inne etttersom vi ikke kunne kome på besøk dit vi skulle likevel .

Back
Topp