Maitråden

Alle klare for i morgen ?

Pavlova i ovnen, potet til potetsalat på kok
Glad vi ikke skal være her

Huset er ikke vasket og hagen er ikke stelt. Og jeg har ikke tid til å fikse alt det. Jeg kom tilbake fra skolen nå nylig og legger minstemor, så må jeg ordne med vekslepenger til kafeene i morgen og tilrettelegge for frokost og at vi har penger og at vi har alt av klær og sokker og strømpebukser og sko under kontroll. Pusse sølvet og sikkert et par sko.

Og deretter konker jeg ut tenker jeg

Glad vi ikke skal være her

Huset er ikke vasket og hagen er ikke stelt. Og jeg har ikke tid til å fikse alt det. Jeg kom tilbake fra skolen nå nylig og legger minstemor, så må jeg ordne med vekslepenger til kafeene i morgen og tilrettelegge for frokost og at vi har penger og at vi har alt av klær og sokker og strømpebukser og sko under kontroll. Pusse sølvet og sikkert et par sko.

Og deretter konker jeg ut tenker jeg
Så deilig :) jeg liker best å være her mtp legging av unger

Ba eldste å gi meg skjorten sin, tenkte å stryke litt på den.
Ser på den og spør han om han virkelig hadde prøvd den som jeg spurte om.
Samtidig kom jeg på at jeg hadde helt glemt å tenke på hva jeg skulle ha på meg.
Sjekker skapet og finner bare passende kjoler i størrelse 42 og oppover.

Ut å kjøpe skjorte til eldste og kjole til + strømper.

Nå holder jeg på å lage sjokolade kake til i morgen.

Er sikker på at det er noe jeg har glemt
Det er vel typisk :p

Men det du har glemt det får bare være ;)

Det er vel typisk :p

Men det du har glemt det får bare være ;)
Fant ut hva det var.
1. Røren til sjokoladekaken så rar ut, ikke som den pleier, ops, hadde glemt sukker, puttet det i og den ble fin.
2. Skulle sette kaken inn, ops, jeg hadde glemt å sette på ovnen.
3. Sette meg ned å nyte stillheten, og freden og roen, eldste, ja, han burde vi ha ropt ned til kveldsmat for en stund siden..

Da tror jeg vi har alt på plass :P

Så deilig :) jeg liker best å være her mtp legging av unger

Ja, men vi er invitert til mine foreldre, fersig midsag når vi kommer etter å ha ryddet skoleplassen og alt sånt. Deilig. Og det er helg så lillemor rangler nok en del

Fant ut hva det var.
1. Røren til sjokoladekaken så rar ut, ikke som den pleier, ops, hadde glemt sukker, puttet det i og den ble fin.
2. Skulle sette kaken inn, ops, jeg hadde glemt å sette på ovnen.
3. Sette meg ned å nyte stillheten, og freden og roen, eldste, ja, han burde vi ha ropt ned til kveldsmat for en stund siden..

Da tror jeg vi har alt på plass :p
Så bra du kom på det :D

Veksel er fordelt... Lista jeg hadde er borte men jeg hadde en kladd. Den gikk ikke opp og jeg hadde veksel i rest, så jeg har fordelt.

Akkurat nå kom jeg på at i fjor fantes en reserve, det har jeg ikke i år.

Vel. Det ordner seg vel. Vi får flytte penger mellom kassene om nødvendig. Når loddene er solgt ut kan småpengee fordeles i kassene etc. Det ordner seg nok.
.jeg er trøtt. Lurer på å legge meg. Lang dag i morgen.

Dag nr 2 kor eg vaknar i 5 tida.... Pottetett. No ligg eg å lura på om eg har bronkitt.

God 17 mai til dykk alle :)

Søvnløs. Våknet for en god halvtime siden og fikk for meg at jeg ikke så skolekoret på programmet for dagen.

Det står der sikkert og kan sjekkes når jeg skal levere veksel. Men sove fikk jeg ikke til. Jeg er merkelig nok spent, kjenner jeg i magen.

Dette blir en lang dag....

Søvnløs. Våknet for en god halvtime siden og fikk for meg at jeg ikke så skolekoret på programmet for dagen.

Det står der sikkert og kan sjekkes når jeg skal levere veksel. Men sove fikk jeg ikke til. Jeg er merkelig nok spent, kjenner jeg i magen.

Dette blir en lang dag....

Eg vakna 04.49 ca :arghh: Dette klarar me og tenk så godt me sover i natt då :D

Back
Topp