Maitråden

Søvnløs. Våknet for en god halvtime siden og fikk for meg at jeg ikke så skolekoret på programmet for dagen.

Det står der sikkert og kan sjekkes når jeg skal levere veksel. Men sove fikk jeg ikke til. Jeg er merkelig nok spent, kjenner jeg i magen.

Dette blir en lang dag....
Lykke til i dag ,Sara

16 mai kamper er liksom noe eget synes jeg, fantastisk stemming
Det er det.

Savner det litt fra den tiden vi bodde i Bergen. Eller rett sagt, før vi fikk barn. Jeg gikk ikke på 16.mai kamp med babyer

I dag tidlig var det sol inn soveromsvinduet. Men skydekket virker ganske heldekkende nå.

Vi får se hvordan været utvikler seg. Men én fin dag blir det!

Tenk at det hsr gått 6 år siden vi dro på hytta for å være sammen med pappa, de siste dagene vi fikk sammen med han utenfor sykehuset,de årene har gått fort ❤️

Takket være snille naboer fikk flagget komme seg til topps. Ikkje for min hånd men kanskje neste gang :D No har me spist frukost og ungene er pynta :D

Sol her, tror det blir en sabla varm dag
Godt og varmt ute i alle fsll. Og lett sol.

Nettopp gått hjem fra skolen etter å ha satt igjen bilen når jeg leverte bort vekslepenger

Da var vi kommet hjem og ungene skal ha seg en hvil før vi skal på grilling kl 15. Minsten ble skrekkelig overtrøtt, så mammaen ble sliten og tar seg også en hvil nå :D

Back
Topp