Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Jippi så deilig
Veldig fikk sove helt til 08 idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi så deilig
Å nei, så kjedelig god bedring!
Jepp. Vært klar lenge må bare kjøpe en strømpebukse til meg selv i dag.Klar som et egg er du?
Jepp. Vært klar lenge må bare kjøpe en strømpebukse til meg selv i dag.
Eneste er at jeg inne aner når guttungen skal møte i morgen tidlig. Ikke fått noe 17.mai info fra skolen.. merkelige greier
Jaja. Tannlegen var fort gjort og ejg ble ikke så mye klokere.
Komme tilbake høsten 2020
Et røntgen av hele kjeven som viser mye rart, men han må miste 12 tenner til. Det er et klart behov for å gjøre noe, men for tidlig å gjøre detFikk dykk ikkje noko ut av det?
Et røntgen av hele kjeven som viser mye rart, men han må miste 12 tenner til. Det er et klart behov for å gjøre noe, men for tidlig å gjøre det
Han er 10,5 og skal tilbake når han er 12Kor gammel er han? Då må dykk nok vente ja. Eg ser forskjell på yngste og eldste sine tenner. Yngste sine vokser fint mens eldste sine står litt hulter til bulter. Men dei er ung, så mykje kan endra seg.
TjaHåper alt gikk bra
Ligger det ikle på kommunen sine sider?Jepp. Vært klar lenge må bare kjøpe en strømpebukse til meg selv i dag.
Eneste er at jeg inne aner når guttungen skal møte i morgen tidlig. Ikke fått noe 17.mai info fra skolen.. merkelige greier
Ah men greit de ser an daJaja. Tannlegen var fort gjort og ejg ble ikke så mye klokere.
Komme tilbake høsten 2020
Ah men greit de ser an da
He he jaJa. Er vel det. Jeg trakk mange tenner for at de andre skulle komme ut rett, men det er gjerne et annet problem her da. Vi får se. Greit å vente for min del. Så får han bare miste tenner i massevis fremover....
He he ja
Jeg trakk også
Hehe, hurra for god info!Takket vere sfoansatt veit eg no kvifor det er hemper på flagget og korleis det skal opp
Da er du klar for feiringDønn sliten her og. Klippet plenen og handla inn til 17 mai. Bra det er kun eggerøre og steika kjøttboller eg gjør den dagen. Pølser skal varmast på ettermiddag, før flaggborg. Har kjøpt inn kroneis og marsipankake frå extra