Maitråden

Så får vi se da, om vi får somlet oss ut av huset til levering før kl 09.30 idag (de skal ha en egen feiring i bhg idag) :p

Jaja. Tannlegen var fort gjort og ejg ble ikke så mye klokere.

Komme tilbake høsten 2020

Fikk dykk ikkje noko ut av det?
Et røntgen av hele kjeven som viser mye rart, men han må miste 12 tenner til. Det er et klart behov for å gjøre noe, men for tidlig å gjøre det

Et røntgen av hele kjeven som viser mye rart, men han må miste 12 tenner til. Det er et klart behov for å gjøre noe, men for tidlig å gjøre det

Kor gammel er han? Då må dykk nok vente ja. Eg ser forskjell på yngste og eldste sine tenner. Yngste sine vokser fint mens eldste sine står litt hulter til bulter. Men dei er ung, så mykje kan endra seg.

Kor gammel er han? Då må dykk nok vente ja. Eg ser forskjell på yngste og eldste sine tenner. Yngste sine vokser fint mens eldste sine står litt hulter til bulter. Men dei er ung, så mykje kan endra seg.
Han er 10,5 og skal tilbake når han er 12

Ah men greit de ser an da

Ja. Er vel det. Jeg trakk mange tenner for at de andre skulle komme ut rett, men det er gjerne et annet problem her da. Vi får se. Greit å vente for min del. Så får han bare miste tenner i massevis fremover....

Ja. Er vel det. Jeg trakk mange tenner for at de andre skulle komme ut rett, men det er gjerne et annet problem her da. Vi får se. Greit å vente for min del. Så får han bare miste tenner i massevis fremover....
He he ja
Jeg trakk også

Dønn sliten her og. Klippet plenen og handla inn til 17 mai. Bra det er kun eggerøre og steika kjøttboller eg gjør den dagen. Pølser skal varmast på ettermiddag, før flaggborg. Har kjøpt inn kroneis og marsipankake frå extra :D
Da er du klar for feiring:D

Back
Topp