AryaS
Blir kjent med forumet
Så herlig høres ut som en perfekt 17.maiFørst gå i tog på skolen, så driter vi i resten og stikker til Tusenfryd.
Avslutter dagen hos mamma med grilling
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig høres ut som en perfekt 17.maiFørst gå i tog på skolen, så driter vi i resten og stikker til Tusenfryd.
Avslutter dagen hos mamma med grilling
Middag hjemme krever mer ja.Du skal jo ikke være hjemme omtrent uansett så
Vi skal jo spise middag hjemme
Lekene på skolen er bare kaotiske, og tivoliet i nærheten er både dyrt og dårlig, samt at jeg er usikker på sikkerheten.Så herlig høres ut som en perfekt 17.mai
Takk for detFlink likevel
Hørtes kjekt utLekene på skolen er bare kaotiske, og tivoliet i nærheten er både dyrt og dårlig, samt at jeg er usikker på sikkerheten.
Har årskort på Tusenfryd likevel så koster liksom ikke ekstra å dra dit istedenfor
Nei jeg er skeptisk til sånne små tivoli og sikkerhet. Hadde mye heller valgt Tusenfryd selvLekene på skolen er bare kaotiske, og tivoliet i nærheten er både dyrt og dårlig, samt at jeg er usikker på sikkerheten.
Har årskort på Tusenfryd likevel så koster liksom ikke ekstra å dra dit istedenfor
Ordner set nok før midnatt men litt stresset pga alt som må ordnesStressa da? Eller ordner det seg?
Høres ut som en ok dagMiddag hjemme krever mer ja.
Vi spiser frokost hjemme så jeg skal ordne spisebordet.
Så kler vi oss og går i tog og er på skolen til det er slutt og ryddet opp (ansvar der) og så er vi muligens hjemom så eldste bytter tøy eller så tar vi det med.
Middag hos mamma og pappa og vel hjemme skal pentøyet av og ungene i seng og jeg og mannen på sofaen....
Hva må ordnes da? Ikke noe du kan droppe?Ordner set nok før midnatt men litt stresset pga alt som må ordnes
Vi kan i år og neste.Hørtes kjekt ut
Her er ikke tivoli, men lekene på skolen er helt greit, liten skole og helt kurant.
Så lenge ingen av trinnene til barna har noen ansvarsområder stikker vi ditNei jeg er skeptisk til sånne små tivoli og sikkerhet. Hadde mye heller valgt Tusenfryd selv
Nope dessverre ikkeHva må ordnes da? Ikke noe du kan droppe?
Det tror jeg det blir jaHøres ut som en ok dag
Ser den jeg får kanskje nyte det før jeg har barn i skolealderSå lenge ingen av trinnene til barna har noen ansvarsområder stikker vi dit
Kjedelig da. Håper det ikke blir veldig stressNope dessverre ikke
Tja, grense for hvor klare vi trenger å væreHeisann alle er dere klare for 17.mai? det er vi ikke helt her ennå. Må fortsatt vaske alle skjorter, og stryke dem, etter konfirmasjon i helgen. Men ellers er vi klare
Høres helt herlig utTja, grense for hvor klare vi trenger å være
Mamma inviterte oss på snitter til lunsj (det kræsjer med det å gå i tog, men siste året at jeg føler at det er greit å skippe å gå i tog), så skal ungene sove lur hjemme. Deretter skal vi på grilling til svoger og svigerinne
Jeg nyter det før ungene blir store og man får mer forpliktelserHøres helt herlig ut