Maitråden

Du skal jo ikke være hjemme omtrent uansett så
Vi skal jo spise middag hjemme
Middag hjemme krever mer ja.

Vi spiser frokost hjemme så jeg skal ordne spisebordet.

Så kler vi oss og går i tog og er på skolen til det er slutt og ryddet opp (ansvar der) og så er vi muligens hjemom så eldste bytter tøy eller så tar vi det med.

Middag hos mamma og pappa og vel hjemme skal pentøyet av og ungene i seng og jeg og mannen på sofaen....

Så herlig :D høres ut som en perfekt 17.mai :D
Lekene på skolen er bare kaotiske, og tivoliet i nærheten er både dyrt og dårlig, samt at jeg er usikker på sikkerheten.
Har årskort på Tusenfryd likevel så koster liksom ikke ekstra å dra dit istedenfor

Lekene på skolen er bare kaotiske, og tivoliet i nærheten er både dyrt og dårlig, samt at jeg er usikker på sikkerheten.
Har årskort på Tusenfryd likevel så koster liksom ikke ekstra å dra dit istedenfor
Hørtes kjekt ut

Her er ikke tivoli, men lekene på skolen er helt greit, liten skole og helt kurant.

Middag hjemme krever mer ja.

Vi spiser frokost hjemme så jeg skal ordne spisebordet.

Så kler vi oss og går i tog og er på skolen til det er slutt og ryddet opp (ansvar der) og så er vi muligens hjemom så eldste bytter tøy eller så tar vi det med.

Middag hos mamma og pappa og vel hjemme skal pentøyet av og ungene i seng og jeg og mannen på sofaen....
Høres ut som en ok dag

Hørtes kjekt ut

Her er ikke tivoli, men lekene på skolen er helt greit, liten skole og helt kurant.
Vi kan i år og neste.
Neste år har trinnet til frøkna ansvar for å levere kake om morgenen, og rigge opp kvelden før.

Året etter skal vi stå og selge, og året etter det rigge ned.

Så blir det 2 år vi kan stikke av etter toget igjen før det er samme rulle med Lille U

Må sove snart
Jobb , rett på rema å hente is, oppi kiosken med det og vekslepenger
Hjem å finne 17 mai antrekk til meg , vaske hus, legge sammen klær, pynte ute og bake
Å så vil jeg egentlig på kamp i oslo

Heisann alle :) er dere klare for 17.mai? det er vi ikke helt her ennå. Må fortsatt vaske alle skjorter, og stryke dem, etter konfirmasjon i helgen. Men ellers er vi klare :)
Tja, grense for hvor klare vi trenger å være :p
Mamma inviterte oss på snitter til lunsj (det kræsjer med det å gå i tog, men siste året at jeg føler at det er greit å skippe å gå i tog), så skal ungene sove lur hjemme. Deretter skal vi på grilling til svoger og svigerinne:p

Tja, grense for hvor klare vi trenger å være :p
Mamma inviterte oss på snitter til lunsj (det kræsjer med det å gå i tog, men siste året at jeg føler at det er greit å skippe å gå i tog), så skal ungene sove lur hjemme. Deretter skal vi på grilling til svoger og svigerinne:p
Høres helt herlig ut :D

Back
Topp