Burde selvsagt gjort det her også. Men det skjer nok ikke.
17 mai kommer og går helt fint uten nyvaska gulv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burde selvsagt gjort det her også. Men det skjer nok ikke.
Flink du erUngenes er ferdig
Nei ikkje eg heller men det får bare fungere denne gang.
Bra det daDen ser flott ut iallefall
17 mai kommer og går helt fint uten nyvaska gulv
Det er måte på hvor nøye jeg tar det. Men nå en liten pause.Flink du er
Det måtte gjøres !Flink du er
Flink likevelDet måtte gjøres !
Vaske må liksom gjøres synes jrg så må bare lage meg tid en gangDet er måte på hvor nøye jeg tar det. Men nå en liten pause.
Skautet hadde jeg visst glemt å vaske i fjor.
Ligger i såpevann. Ikke hele, men den kanten som er knytt rundt hodet. Den bærer preg av at jeg svettet.
Blir nok ren.
Glad jeg tar dette i dag. I morgen møter jeg kl 17 på skolen og vet ikke når jeg kommer hjem men da er jeg trolig bra sliten så da er det godt at dette er gjort.
15.mai er dessuten fast alarm på mobilen hvert år. Siste strykedag. For å slippe det 16.
Så jeg kaaaaaaaan teoretisk vaske gulv i morgen om jeg får tid og har ork. Bør i alle fall rydde trappa og pleier ha noe planter der...
Bør ja...Vaske må liksom gjøres synes jrg så må bare lage meg tid en gang
Men blir mye stress i morhen
Jeg skal se over skjorten til eldste i morgen, så er vi klareHeisann alle er dere klare for 17.mai? det er vi ikke helt her ennå. Må fortsatt vaske alle skjorter, og stryke dem, etter konfirmasjon i helgen. Men ellers er vi klare
Så greitt har dere store planer?Jeg skal se over skjorten til eldste i morgen, så er vi klare
Du skal jo ikke være hjemme omtrent uansett såBør ja...
Jeg pleier også gjøre det. Men vi pleier spise middag hjemme med eller uten gjester.
I får se hva jeg orker. Det trengs en rydding før der er vits i å vaske liksom. Kom aldri helt i mål til svigermor kom sist helg nemlig
Nope absolutt ikkfHeisann alle er dere klare for 17.mai? det er vi ikke helt her ennå. Må fortsatt vaske alle skjorter, og stryke dem, etter konfirmasjon i helgen. Men ellers er vi klare
Stressa da? Eller ordner det seg?Nope absolutt ikkf
Først gå i tog på skolen, så driter vi i resten og stikker til Tusenfryd.Så greitt har dere store planer?