Maitråden

Det er måte på hvor nøye jeg tar det. Men nå en liten pause.

Skautet hadde jeg visst glemt å vaske i fjor.

Ligger i såpevann. Ikke hele, men den kanten som er knytt rundt hodet. Den bærer preg av at jeg svettet.

Blir nok ren.

Glad jeg tar dette i dag. I morgen møter jeg kl 17 på skolen og vet ikke når jeg kommer hjem men da er jeg trolig bra sliten så da er det godt at dette er gjort.

15.mai er dessuten fast alarm på mobilen hvert år. Siste strykedag. For å slippe det 16.

Så jeg kaaaaaaaan teoretisk vaske gulv i morgen om jeg får tid og har ork. Bør i alle fall rydde trappa og pleier ha noe planter der...

Bonus

Mannens skjorte kom hjem ferdig strøket.
. Den har vært utlånt, nemlig.

Da tror jeg jeg har strøket fersig.

Pusse litt sølv og så burde jeg vel ta huset. Men først og fremst ut med komposten.

Det er måte på hvor nøye jeg tar det. Men nå en liten pause.

Skautet hadde jeg visst glemt å vaske i fjor.

Ligger i såpevann. Ikke hele, men den kanten som er knytt rundt hodet. Den bærer preg av at jeg svettet.

Blir nok ren.

Glad jeg tar dette i dag. I morgen møter jeg kl 17 på skolen og vet ikke når jeg kommer hjem men da er jeg trolig bra sliten så da er det godt at dette er gjort.

15.mai er dessuten fast alarm på mobilen hvert år. Siste strykedag. For å slippe det 16.

Så jeg kaaaaaaaan teoretisk vaske gulv i morgen om jeg får tid og har ork. Bør i alle fall rydde trappa og pleier ha noe planter der...
Vaske må liksom gjøres synes jrg så må bare lage meg tid en gang
Men blir mye stress i morhen

Vaske må liksom gjøres synes jrg så må bare lage meg tid en gang
Men blir mye stress i morhen
Bør ja...

Jeg pleier også gjøre det. Men vi pleier spise middag hjemme med eller uten gjester.
I får se hva jeg orker. Det trengs en rydding før der er vits i å vaske liksom. Kom aldri helt i mål til svigermor kom sist helg nemlig

Da er 17. mai timet og tilrettelagt samt alt er kjøpt inn :)

Heisann alle :) er dere klare for 17.mai? det er vi ikke helt her ennå. Må fortsatt vaske alle skjorter, og stryke dem, etter konfirmasjon i helgen. Men ellers er vi klare :)

Bør ja...

Jeg pleier også gjøre det. Men vi pleier spise middag hjemme med eller uten gjester.
I får se hva jeg orker. Det trengs en rydding før der er vits i å vaske liksom. Kom aldri helt i mål til svigermor kom sist helg nemlig
Du skal jo ikke være hjemme omtrent uansett så
Vi skal jo spise middag hjemme

Back
Topp