Maitråden

Tja , jeg liker å ha klær å skifte mellom, klær til forskjellige anledninger , yttertøy og sko som passer tip det jeg har på osv
Å så liker jeg at kengubarnet ser ordentlig ut og har det han trenger uten hull/flekker ol , så det brukes endel penger på det
Men så mange lika shopping så godt, så lura på kva eg går glipp av? :laughing002

Tja , jeg liker å ha klær å skifte mellom, klær til forskjellige anledninger , yttertøy og sko som passer tip det jeg har på osv
Å så liker jeg at kengubarnet ser ordentlig ut og har det han trenger uten hull/flekker ol , så det brukes endel penger på det

Ungene mine har også det i sine klær. Eg har nok klær til meg og :)

Å der kom overnattingsgjesten , slutt på stillheten nå;)
Skulle egentlig ut å spise med mannen dag men spørs om det blir noe sv

I dag tidlig var det sol inn soveromsvinduet. Men skydekket virker ganske heldekkende nå.

Vi får se hvordan været utvikler seg. Men én fin dag blir det!
Vi hadde også en fantastisk dag med strålende sol:D

God morgen alle sammen
Det regner , håper det letter litt etterhvert.
Blir en rolig ryddedag inne etttersom vi ikke kunne kome på besøk dit vi skulle likevel .
God kveld:)
Ble rydding her også...og en tur på hagesenter:)

Eg har ikkje skjønt kva som er gøy med å shoppe. Hos meg er det eit nødvendig onde ;)
Jeg satt på baderomsgulvet i 40min i dag og prokrastinerte, fordi jeg visste jeg måtte på kjøpesenteret i dag :hilarious::hilarious:
Hater shopping :hungover:
Liker ikke butikkene, liker ikke alle menneskene, prøving, bæring.. ugh...
Elsker loppis og bruktmarked da, men da er det mest gøy å se på alt det rare og kanskje finne noen små skatter :)

Back
Topp