Du går glipp av å bruke alt for mye penger unødigMen så mange lika shopping så godt, så lura på kva eg går glipp av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du går glipp av å bruke alt for mye penger unødigMen så mange lika shopping så godt, så lura på kva eg går glipp av?
Du går glipp av å bruke alt for mye penger unødig
Er tidvis litt for glad i shopping selv, og må innrømme det til tider blir en del ting vi egentlig ikke har bruk forÅh kun det eg går glipp av
Men så mange lika shopping så godt, så lura på kva eg går glipp av?
Kommer sn på hva man ser på som unødig detDu går glipp av å bruke alt for mye penger unødig
Men shopping er ikke nødvendigvis bare klær..Kommer sn på hva man ser på som unødig det
Jeg kjenner folk som synes det holder med 1 Jake,1 par sko, 3 bukser, 2 shortser osv feks til barna, det er der vi virkelig er ulike for det holder ikke her
Tja , jeg liker å ha klær å skifte mellom, klær til forskjellige anledninger , yttertøy og sko som passer tip det jeg har på osv
Å så liker jeg at kengubarnet ser ordentlig ut og har det han trenger uten hull/flekker ol , så det brukes endel penger på det
Neida klart det ikke erMen shopping er ikke nødvendigvis bare klær..
Liker å byttte ut jeg , før kunne jeg gå i det samme år etter år men ikke nå lengerUngene mine har også det i sine klær. Eg har nok klær til meg og
Hadde du en fin feiring Kengu?Gratulerer med dagen alle sammen
Vi hadde også en fantastisk dag med strålende solI dag tidlig var det sol inn soveromsvinduet. Men skydekket virker ganske heldekkende nå.
Vi får se hvordan været utvikler seg. Men én fin dag blir det!
Klem sendes din veiTenk at det hsr gått 6 år siden vi dro på hytta for å være sammen med pappa, de siste dagene vi fikk sammen med han utenfor sykehuset,de årene har gått fort
Uff da håper formen er bedre!Takk Tydelig eg er sjuk, for på veg starter eg med å blø neseblod, noko eg aldri gjør, utenom for 9 år siden
Flott dag igårGod morgen! Fin dag i går?
Vi hadde en nydelig dag i dag sprutregner det, jeg er potte tett og hele kroppen gjør vondt, tror jeg bare holder senga jeg..
En nydelig dag mange steder tror jeg. Og fakrlis trolig enda varmere her i dagVi hadde også en fantastisk dag med strålende sol
God kveldGod morgen alle sammen
Det regner , håper det letter litt etterhvert.
Blir en rolig ryddedag inne etttersom vi ikke kunne kome på besøk dit vi skulle likevel .
Jeg satt på baderomsgulvet i 40min i dag og prokrastinerte, fordi jeg visste jeg måtte på kjøpesenteret i dagEg har ikkje skjønt kva som er gøy med å shoppe. Hos meg er det eit nødvendig onde
Det var lekkertVis vedlegget 298247 Jeg som ikke egentlig liker gult engang, har falt helt fr dette skjørtet men synes det er litt dyrt , om
Noen kommer over det på salg så si fra da
Er fra mbym
God kveldGod morgen.
Lurer på om jeg "får lov" til å stå opp nå
Få se bilde!!Ja falt helt fir det og ett til , fpr vente litt å se om det kommer på salg
Shoppet litt for mye i det siste .. å gikk på en smell på gullsandaler i dag