Henger sammen med det jrg utredes for dessverreFormen blitt værre ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Henger sammen med det jrg utredes for dessverreFormen blitt værre ?
Åå skjønner, så kjedligHenger sammen med det jrg utredes for dessverre
Dritkjipt å ha det sånn i grunnÅå skjønner, så kjedlig
Hadde dere en fin dag i går da ?
Ja det skjønner jeg veldig godt!Dritkjipt å ha det sånn i grunn
Men ja en fin dag i går heldigvis
Tog, leker og fotballkamp på skolen så fjellturJa det skjønner jeg veldig godt!
Så bra hva gjorde dere ?
Nope , så litt av en sang og det var detNoen som ser mgp da? Unnskyld, esc heter det vel?
Fikk mer eller mindre med med noen av de første 8 sangene siden den stod på i bakgrunnen, men så ble mannen vekket og vi satte på film.Noen som ser mgp da? Unnskyld, esc heter det vel?
Vi ser, men på grunn av baby som våknet er vi litt en stund på etterskudd i forhold til tvsending.Noen som ser mgp da? Unnskyld, esc heter det vel?
Uff da håper formen er bedre!
Det er terapi! og en sann fryd!
Heldig med den.Det regner så mye nå at jeg våknet. Enda godt det ikke var slikt vær 17.mai
Hørtes ut som en fin dagTog, leker og fotballkamp på skolen så fjelltur
Oj da. Lykke til!God moegen, gjør meg klar til studiedag. En heftig uke med en eksamen hver dag !
Har ikke vært innom på noen dager, så så ikke spørsmålet. Men har tre barn under skolealder. Så nyter det før mye forpliktelser jeg ogJeg nyter det før ungene blir store og man får mer forpliktelser
Hvor mange barn har du?
Jeg gjorde og det som gjorde mest inntrykk var Madonna. Fy søren så grusomt!!!Noen som ser mgp da? Unnskyld, esc heter det vel?